کد خبر: ۴۰۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 12 April 2017
به گزارش تابناک یزد، همایش تجلیل از شکوفه ‎‎ ها در سایه سار مهر بمناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) برای 300 نفر از دانش آموزان یتیم شهرستان در تالار سبز مهریز برگزار شد.
 «سید محمد رستگاری» فرماندار شهرستان مهریز در این مراسم خدمت به دانش ‎‎ آموزان ایتام را کاری لازم و ارزشمند خواند و گفت: خدمت به دانش‌‌آموزان ایتام و بی‏بضاعت، کاری مهم، ضروری و بسیار ارزشمند است.

وی برگزاري اينگونه جشن ‎ هاي مذهبي و فرهنگي را مهم و ارزشمند ذکر كرد وگفت: این برنامه‎‎ها باید همواره در طول سال و با همكاري خيرين انجام گيرد.

رستگاري توجه به دانش آموزان مستعد فرهنگي و همچنين ايتام را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد زمينه ارتقاي علمي و پرورشي این دانش ‎‎ ‌‌آموزان مورد عنايت خاص قرار گيرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: خوشبختانه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي، كارهاي خوبي در عرصه ‎‎ هاي علمي و پرورشي انجام شده و با قوت نيز تداوم خواهد يافت.

رستگاري در این باره به لزوم برنامه‏‏ريزي براي ارتقاي علمي و پرورشي و اخلاقي دانش ‎‎ آموزان بي بضاعت و يتيم در مدارس شهرستان مهريز با همكاري خيرين تاكيد کرد.

«سید علی کارآموز» مدير آموزش و پرورش مهريز نیز در این مراسم طی سخنانی از همكاري بخش ‎‎ هاي مختلف و خيرين در برگزاری این مراسم قدرداني كرد.

وی افزود: هم ‎‎ اكنون در شهرستان مهريز هشت هزار دانش‏آموز در 100 مدرسه تحصيل مي‏‏كنند كه از اين تعداد 300 نفر از آنها دانش ‎ آموزان يتيم هستند.

گفتنی است؛ در اين جشن چند برنامه فرهنگي و هنري متنوع براي دانش‏‏آموزان اجرا شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانش ‎‎ آموزان از سوی مسئولین تجلیل شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار