* جهانبخش قلاوند
کد خبر: ۴۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 28 May 2015
بازگشت سرلشکر انقلابی آقامحسن رضایی به لباس پاسداری از انقلاب اسلامی حرکتی از سرتیزبینی و ایمان است. سوای جلوه نمادین قرار گرفتن پایه گذاران ارتش بیست میلیونی در کنار رهبر انقلاب، پیام آشکاری به آمریکا و دنباله‌هایش در منطقه مبنی بر اینکه دست شما را خوانده‌ایم و خباثت‌های دشمنان ایران را پاسخی دردناک در پیش است.

بخشی از این آزمندی سیری ناپذیر عربستان را باید در تاریخ تحولات سرزمینی و نقشه‌های ناهمساز کشورهای عربی که به دست انگلیسی‌ها ترسیم شده جستجو کرد و بخش دیگر آن به خلایی که درجریان انقلاب اسلامی و استقلال ایران در منطقه حادث شد برمی گردد.

تا سال ۵۷ شاه ایران بر اساس پیمان‌های پیدا و پنهان نقش پلیس و نماینده تمام قد آمریکا را در منطقه خلیج فارس بازی می کرد ودر بلوک غرب هم به عنوان سد و مانع دسترسی شوروی به آب‌های گرم و تسری مارکسیسم به واحدهای سیاسی منطقه به شمار می‌آمد.

با سقوط شاه در ایران پایه اصلی امنیت مورد نظر آمریکا و حفاطت از انبار و ترانزیت انرژی جهان متزلزل شد و عربستان دیگر پایه امنیتی منطقه به نفع غرب تقویت شد.

بیاد داریم و اسناد روشنی گواهی می‌دهد سران و وابستگان آمریکا در منطقه و از جمله شاه عربستان در دوره ژاندارمی شاه برای دست‌ بوسی به ایران می‌آمدند.

آنان از یک چیز حساب می‌بردند و آن هم قدرت فائقه ایران بود که به سبب پیمانی با غرب فراهم شد.

تثبیت نظام اسلامی با وجود خنجرزدن‌های تعدادی از ملوک عرب در جریان جنگ صدام با ایران و قدرت یافتن ایران پس از سقوط حزب بعث در عراق و چشم پوشی رهبران ایران از خطاهای سران عرب و پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران ازجمله دلایل عصبانیت عربستان می‌‍باشد.

هم داستان شدن با رژیم صهیونیستی و ترویج وحشیگری وکشتار در جهان اسلام و سعی در برهم زدن نقش و نفوذ ایران ماموریت امروز قارون‌های سعودی است.

آنها از روی کارآمدن دولت روحانی و رفع تنش در مناسبات ایران با جهان در هراسند. به همین دلیل پشت جنگ‌های نیابتی در سوریه، عراق و یمن ایستاده‌اند تا حامیان قوی و منطقه‌ای ایران را از پای درآورند.

امروز این عربستان است که در کنار رژیم صهیونیستی به جمهوری خواهان آمریکا گرا می‌دهد که قبل از توافق هسته‌ای توان ملی و نظامی ایران را ابتدا فرسوده و سپس زیر بار فشار به تسلیم وادارند.

داعش مولود پلید قارون جهان اسلام خیال نزدیک شدن به ایران دارد. افسران و امرای ارتش سعودی درهتل‌های پاریس و سواحل لذت غرب لنگر انداخته اند و جوانان خام را با وعده بهشت و فتح سرزمین‌های مقاومت و شرف اسلام گسیل داشته‌اند.

ارتش سربلند و پیروزمند ایران و میلیون‌ها بسیجی حتما پیام و نهیب فرمانده کل قوا و رهبرعزیز و مقتدر انقلاب را به خوبی دریافته‌اند. هشدار به دشمنان ایران و آماده‌سازی و دوراندیشی ایشان برای همه جناح‌های سیاسی درس آموز است.

بازگشت آقا محسن به لباس سپاه علاوه بر پیام معنی‌دار آن به ارتش‌های مزدور و درنده خویان دست پروده قارون عربستان برای ما بسیجیان نماد یک جهاد دیگر است.

همه آنان که به وطنشان عشق می ورزند بدانند دشمنان از بالندگی ایران هراس دارند و مام میهن را قدرتمند و آباد نمی خواهند. مافرزندان پیام آور و مهاجرماه خردادیم.

خونمان جوش می‌زند برای پاسداری از میراث امام خمینی و شهیدان گلگون کفن ایران!

ما فرزندان زاگرس قرن‌ها بیرق صیانت از مذهب اهل‌بیت علیهم السلام به دوش داشته و مرزداران سرشار از غیرت ایران بوده‌ایم.

به همه فرزندان ایران با همه نگرش‌های متفاوت یادآوری می‌کنم یک صدا و لبریز از ایمان و آمادگی و به پیروی و متابعت از رهبر و مقتدایمان مثل شیرمحسن رضایی بختیاری پرچمداری صیانت از شرف ملی و انقلاب اسلامی ایران باشیم.

به عنوان خدمتگزار و فرماندار شهرستان ایذه به زودی اولین اردوی مردمی پیشگامان دفاع از آیین و سرزمین را در ایذه پایتخت تاریخی ایل بختیاری برگزار می کنیم.

* فرماندار ایذه
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار