امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن قدرداني از اقدامات پليس شهرستان در طرح نوروزي، گفت: ناجا بارديگر ثابت کرد مظهر کار و خدمت به جامعه است.
کد خبر: ۴۰۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 09 April 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب به همراه جمعي از مسئولان انتظامي با امام جمعه شهرستان ديدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمين " امیر محمدی پور" در این دیدار ضمن قدرداني از اقدامات پليس شهرستان در طرح نوروزي، گفت: ناجا بار ديگر ثابت کرد مظهر کار و خدمت به جامعه است.

وی با بیان اینکه چشمي كه براي امنيت بيدار است خداوند حسنه آن را ثبت خواهد كرد، افزود: نيروي انتظامي مايه اقتدار و امنيت جامعه است و بخش عظيم توليد امنيت مربوط به هوشياري و توانمندي نيروهاي پليس است كه با جان و دل به مردم خدمت رساني مي كند.
اين مقام مسئول اضافه کرد: امنيت نعمت الهي و مورد نياز آحاد مردم و لازم است همه دستگاه ها در توليد و حفظ امنيت با نيروي انتظامي همكاري كنند.

امام جمعه اسلام آباد غرب در پايان از تلاش هاي شبانه روزي پليس در برقراري نظم و امنيت در ايام پاياني سال و شروع سال جديد تقدير کرد و یادآور شد: پليس با حضور موثر و پررنگ خود در ايام تعطيلات بار ديگر ثابت كرد كه مظهر كار، تلاش و خدمت به جامعه است و همه ما بايد قدردان اين زحمات ايثارگرانه باشيم.

در خاتمه فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب گفت: کاهش و کنترل جرایم در سطح شهرستان اسلام آباد غرب، يکي از برنامه هايي است که پليس  اين شهرستان در اولويت کاري خود قرار داده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار