تابناک تهران - شهرداری لواسان امسال با جدیت تمام پروژه های جدیدی را پیگیری خواهد کرد، هم چنین هم زمان با مبعث پیامبر اسلام و برگزاری جشن شکوفه های گیلاس در لواسان، افتتاحیه تعدادی از پروژه ها نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 09 April 2017

لَواسان یکی از شهرهای بخش لواسانات در شهرستان شمیرانات استان تهران است. شهر لواسان در ۱۱ کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه ی خوش آب و هوا و ییلاقی شهر تهران به حساب می‌آید. فاصله این باغ شهر تا اتوبان بابایی تهران حدود ۷ کیلومتر است که در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت. از جمله محله هاي لواسان عبارت اند از : شورکاب، گلندوک ، سبو کوچک و سبو بزرگ، تک مزرعه،احمد آباد می توان اشاره کرد. 
پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری لواسان /  جشن شکوفه های گیلاس زمان افتتاحیه برخی پروژه ها
علی مرادی، شهردار لواسان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، درباره ی پروژه های بهاری شهرداری لواسان گفت: "شهرداری لواسان امسال با جدیت تمام پروژه های جدیدی را پیگیری خواهد کرد."

وی با اشاره به تمرکز شهرداری لواسان بر موضوعات محیط زیستی ادامه داد:  "در این فصل مانند همیشه تمرکز شهرداری بر توسعه فضای سبز و درختکاری است."

مرادی درباره پروژه های عمرانی لواسان نیز اظهار کرد:  "در پروژه های عمرانی هم به دنبال ارتقا و پیشروی هستیم، مانند ساختمان شهرداری که با اعتباری بالغ بر180میلیارد ریال آغاز خواهد شد، هم چنین پروژه های پل ورودی شهر و آسفالت خیابان ها نیز در دست اقدام است."

وی در ادامه ی پروژه های عمرانی این شهر افزود:  "آسفالت سطح شهر در قالب دو گروه اجرا شده و در حال انجام است."

شهردار لواسان با ابراز خرسندی از پروژه های پل سازی این شهرستان خبر داد:  "ما در این فصل افتتاح پل محور سبو به طول یک و نیم کیلومتر را نیز شاهد خواهیم بود، که سبو کوچک و سبو بزرگ را به هم متصل خواهد کرد."

وی با تبریک ایام رجبیه و مبعث پیامبر گرامی اسلام به برنامه های این شهرداری اشاره کرد و خبر داد:  "شهرداری لواسان به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام، جشن شکوفه های گیلاس را برگزار خواهد کرد، چراکه شهر لواسان به واسطه محصول گیلاس شهرتی جهانی دارد. جشن شکوفه های گیلاس در 4 اردیبهشت هم زمان با مبعث پیامبر برگزار خواهد شد."

علی مرادی، شهردار لواسان، در پایان ایام مبعث پیامبر را زمان رونمایی و افتتاح برخی پروژه هاسی عمرانی لواسان اعلام کرد و گفت: "هم زمان با این جشن، افتتاحیه تعدادی از پروژه ها، با اعتبار عمرانی 70 میلیارد تومانی، برگزار خواهد شد."

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار