در راستای برگزاری باشکوه برنامه ها؛
با حضور معاون پژوهش و فناوری اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر و معاونان آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه جلسه هماهنگی برگزاری آئین نمادین استانی بزرگداشت مقام معلم در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 08 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:معاون پژوهش و فناوری اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص برگزاری شایسته آئین نمادین استانی بزرگداشت مقام معلم ، اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه همواره بخوبی ثابت کرده که میزبان خوبی برای برنامه های استانی است و تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان بر آن است تا برنامه ای در خور شان و منزلت فرهنگیان در راستای تجلیل از معلمان برگزیده برگزار شود.

محمدی با اشاره به حضور مقامات عالی وزارتی، استانی و شهرستانی در آئین تجلیل از معلمان برگزیده استان، خاطرنشان کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا ضمن برگزاری مراسمی پر محتوی و پور شور در برنامه ها مدیریت زمان لحاظ گردد.

وی با اشاره نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال " تاکید کرد: مدیریت هزینه های صورت گرفته در آئین بزرگداشت مقام معلم باید جزو اولویت ها قرار گرفته و از هزینه کرد ها و تبلیغات غیر ضروری جلوگیری شود.

خلاقیت و نوآوری در برنامه ها جزو اولویت ها قرار گیرد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این جلسه با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه های بزرگداشت مقام معلم، بیان کرد : فرهنگیان و معلمان شایسته بهترین های هستند و باید تلاش شود تا در ویژه برنامه های امسال جایگاه و حرمت معلمان عزیز مد نظر قرار گیرد.

محمد مجرد قره باغ، با بیان اینکه متناظر با جلسات استانی ستاد بزرگداشت مفام معلم در استان جلسات هماهنگی در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد تمام تلاش این مجموعه بر آن است تا شاهد برگزاری به نحو احسن برنامه های در هفته معلم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه می بایست تمام برنامه ریزها تا یک هفته قبل از اجرای برنامه به تمام رسیده باشد،خواستار تشکیل جلسه نهایی هماهنگی برگزاری آئین نمادین استانی بزرگداشت مقام معلم و ارائه گزارش از روند اجرای برنامه ریزی ها و فعالیت های صورت گرفته در این زمینه شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار