تیم فوتبال گسترش فولاد در دیداری از هفته بیست و ششم در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان استقلال تهران بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 06 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ برای گسترش در این دیدار،ملکی،اسدی،ابراهیم زاده،حاتمی،نقی زاده،باتیستا،شجاعان، درویشی،خالقی فر، و پریرا به میدان رفتند.
 
برای آبی پوشان پایتخت در این دیدار،رحمتی، رابسون،زکی پور،حسینی،حیدری،ابراهیمی،باقری،اسماعیلی،برزای،کریمی وعلی قربانی در ترکیب اصلی جای گرفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 10 ارسال شجاعیان توسط مدافعین استقلال دور شد.دقیقه14 ضربه شجاعیان با عکس العمل خوب رحمتی به کرنر رفت. دقیقه 18 ضربه سر خالقی فر از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 27 ضربه آزاد شجاعیان با ضربه سر پریرا به بیرون رفت.دقیقه33 ضربه کریمی با اختلاف از کناردروازه گسترش به بیرون رفت. دقیقه 34 شوت زمیتی خالقی فر در آغوش رحمتی جای گرفت تا بازی همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.دقیقه44 ارسال خسرو حیدری توسط ملکی دور شددقیقه 46 شوت قربانی از بالای دروازه گسترش به اوت رفت تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه  50 ارسال حاتمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 52 ارسال برزای دراز کش دراختیار ملکی قرار گرفت.دقیقه 55 ضربه سر باتیستا از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه 55 ضربه خالقی فر به بیرون رفت.دقیقه59 ارسال بازیکن استقلال با شیرجه بلند ملکی مهار شد.دقیقه63 ضربه پریرا در اختیار رحمتی قرار گرفت.دقیقه67 ارسال شجاعیان  از سمت دیگر زمین به بیرون رفت.دقیقه68 شوت قربانی از کناردروازه آبی های گسترش به بیرون رفت.دقیقه 74 پاس پریرا با ضربه نقی زاده وارد دروازه استقلال شد تا ورزشگاه غرق درشادی شود.
 
دقیقه 76 ارسال شجاعیان توسط مدافع استقلال دور شددقیقه 76 ضربه قربانی با اختلاف کمی از کناردروازه گسترش به بیرون رفت.دقیقه80 ضربه سر قربانی به ابراهیمی رسید و شوت این بازیکن وارد دروازه گسترش شد تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.دقیقه 85 ارسال ابراهیمی توسط مدافع گسترش دور شد در ادامه ضربه دیدنی باقری از کناردروازه شاگردان کمالوند به اوت رفت.دقیقه 88 ضربه حسینی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 91 ارسال شجاعیان از جناح راست توسط مدافعان استقلال دور شد تا بازی در پایان با تساوی به اتمام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار