مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان بوشهر گفت: طی ایام نوروز امسال ۲۲۷ عملیات امدادی هلال احمر در استان بوشهر اجرا شد و ۲۰۰ هزار نفر از خدمات این جمعیت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۰۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 05 April 2017
حسین درویشی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز امسال همچون سال‌های گذشته شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی از سوی هلال احمر بودیم و در استان بوشهر نیز این خدمات چشمگیر بود.

وی به مشارکت ۲۰ هزار نفر در برنامه‌های هلال احمر استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ۶۴ پست و پایگاه ثابت، موقت و سیار هلال احمر در استان بوشهر طی این ایام خدمات‌دهی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان بوشهر با اشاره به برگزاری طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فرودین امسال، اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات برای ارائه بهترین خدمات در استان استفاده شد.

وی با اشاره به انجام ۲۲۷ عملیات امداد و نجات توسط تیم‌های هلال احمر، بیان کرد: ۴۴ حادثه جاده‌ای، ۴۶ مورد دریایی، یک مورد کوهستان، ۱۲۰ مورد خدمات حضوری و ۱۷ مورد سایر حوادث انجام شده است.

درویشی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۹۹۲ نفر به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند، گفت: ۱۷ هزار بروشور و ۱۴۹ هزار نقشه و دیگر محصولات فرهنگی بین مسافران توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار نفر از خدمات ایستگاه سلامت، ۱۳ هزار نفر از فضای دوست‌دار کودک، هشت هزار نفر از خیمه‌های نماز استفاده کردند و در مجموع ۲۰۰ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار