کد خبر: ۴۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 27 May 2015
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز از آغاز بازرسی و ارزیابی از برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عسگری مورودی در حاشیه جلسه ای که با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای دولت استانداری بعد از ظهر امروز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این نشست با توجه به آغاز بازرسی و ارزیابی از برنامه های ستاد صیانت در ادارات، سازمان ها و فرمانداری های تابعه استان و همچنین با توجه به ابهام برخی دستگاه ها در تکمیل فرم ها و نحوه مستند سازی برگزار شد.
وی افزود: این نشست در واقع جلسه آموزشی و توجیهی برای آشنایی و نحوه اجرا، مستند سازی اقدامات، عملیاتی نمودن چک لیست های برنامه های فوق برگزار شده است تا دستگاه ها با نحوه بازرسی های این ستاد آشنا شده و اقدامات خود را بر اساس دستور العمل های مشخص مستندسازی کنند.
بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی معرفی شدند
اعطای احکام ستاد صیانت به هشت تن از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان البرز که در سال گذشته عملکرد مطلوبی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب داشتند، از دیگر بخش های این نشست کارشناسی بود.
لازم به ذکر است بر اساس برنامه زمان بندی شده بازرسی و ارزیابی از برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه ها از روز شنبه ۹ خردادماه آغاز و تا ۲۸ خردادماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار