کد خبر: ۴۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 27 May 2015
استاندارالبرز دیداربا خانواده های معظم شهدا و تکریم آنان را از وظایف تمام مسوولان دانست و گفت: شهدا بهترین میراث معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند.
به گزار ش ایرنا سید حمید طهایی روز چهارشنبه در دیدار با شماری از خانواده های معظم شهدای استان البرز افزود: امنیت امروز جامعه اسلامی و موفقیت های ان درسطح بین الملل در نتیجه رشادتهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده است .
وی ادامه داد :پایداری و حفظ مرزهای کشور درطول تاریخ انقلاب اسلامی توسط رزمندگان اسلام همواره موجب شده تا جامعه اسلامی به عنوان الگویی برتر درسطح بین الملل معرفی شود.
طهایی خاطرنشان کرد: امروز نیز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با صبر واستقامت در برابر مشکلات ایستادگی می کنند که باید با تکریم از این عزیزان دین خود را ادا کرد.
وی درادامه به نقش موثر فرزندان شهید و جانباز در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: وظیفه فرزندان شاهد و ایثارگر در جبهه جنگ نرم دشمنان امروز بسیار سنگین است و این فرزندان که میراث با ارزش پدران خود هستند ، الگویی ارزشمند برای سایر جوانان به شمار می روند .
دیدار با 40 جانباز 70 درصد به صورت چهره به چهره و اطلاع از مشکلات این غیورمردان از دیگر برنامه های امروز استاندار البرز بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار