رئیس هیئت تکواندو فارس گفت: گردهمایی داوران تکواندو استان فارس به‌ منظور تقدیر از داوران برتر و آشنایی بیشتر با قوانین داوری در دو بخش زنان و مردان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 27 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:عبدالرحمان صبردل شادمان با اشاره به آغاز گردهمایی داوران تکواندو استان فارس اظهار داشت: در این گردهمایی که به‌منظور آشنایی داوران استان با قواعد و قوانین جدید داوری که از سوی فدراسیون جهانی مشخص می‌شود برگزار شده است داوران با شناخت کافی و اطلاعات کامل در رقابت‌های مختلف به قضاوت میپردازند.

وی با بیان اینکه داوران و مدرسان برتر کشور در این دوره از کلاس‌ها حضور دارند عنوان کرد: در بخش بانوان 20 داور به مدرسی مرجان طاهری و در بخش آقایان 70 شرکت‌کننده زیر نظر حسینعلی نظری و عباس عطاریان داوران بین‌المللی تکواندو آموزش دیدند.

در حاشیه برگزاری این گردهمایی نیز از برترین داوران استان در دو بخش بانوان و آقایان تجلیل شد.

زهره طهماسبیزاده، زینب رکنی، سودابه گرمنجانی، سیما اقتصادی، طاهره شیبو، اعظم خانی، رحیمه جلوداری در بخش بانوان و عباس سعادت، امیر محمدی، صمد زینلی، حسین شایان، فرزاد رزمی، مهدی طاهری، حمیدرضا قنواتی، حسین معتقدالحق، هادی شمیران نیز در بخش آقایان داوران برتر استان بودند که موردتقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار