رییس کانون کارآفرینان خراسان در یادداشت ویژه‌ای پیرامون این روزهای دکتر احمدی نژاد به دفاع از طرفداران آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.
کد خبر: ۴۰۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 02 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد حسین روشنک در این نوشته که در کانال مشهد سلام منتشر شد آورده است: « رفتار اقای احمدی نژاد در زمان  ریاست جمهوری و این روزها باعث شد تا دنیا مُهر تایید بر انچه مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی سردار دفاع مقدس و سازندگی در مورد اقای احمدی نژاد می‌گفت بزند و احسنت بگوید!
 
 «بگم بگم» های دیروز احمدی‌نژاد تبدیل به «خواهم گفت! خواهم گفت» شده است
 
خوشبختانه کسانی که علاقمند به نظام و کشور بودند و تحت تاثیر تبلیغات اطرافیان احمدی‌نژاد مخالفت هاشمی با شخصیت و رفتار احمدی نژاد را بی بصیرتی دانسته و میگفتند هاشمی و هرکس که نظرات  هاشمی را تایید کند انقلابی و اصولگرا نبوده و مخالف نظام و مقام معظم رهبری است ، اکنون پی به ارزش والای وجود هاشمی که احمدی نژاد را خوب تحلیل کرده بود بردند و متوجه شدند دوستداران تفکر اعتدالی هاشمی (( اصولگرا ، اصلاح طلب )) با بصیرت بوده و فرزندان واقعی ایران اسلامی و حامیان نظام و مقام معظم رهبری بوده و هستند.
 
دنیا شاهد بود طرفداران هاشمی که از اکثریت بالایی برخوردار بودند در مقابل اقدام غیر قابل باور رَد صلاحیت  شخصیتی که حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در تایید او مطالبی بیان فرموده اند که برای هیچ کس  سابقه نداشته ، بخاطر حفظ ارامش و امنیت کشور و احترام به قانون با وجود اینکه میدانستند قانون بد و بسیار غلط اجرا شده است تمکین کردند تا انتخابات در امنیت و آرامش باشکوه بیش از پیش برگزار شود که بحمدالله شد.
اما اکنون دنیا شاهد است احمدی نژاد  و طرفدارانش که میگفتند همه مردم باید انقدر بصیرت داشته باشند که  از نگاه و اشارات رهبری راه خود را پیدا کنند، چگونه در مقابل بیانات و توصیه کاملا مشخص مقام معظم رهبری ایستاده و با کنایه حرف های بزرگتر از وجودشان را میزنند تا خود را بزرگ معرفی کنند.
 
 شواهد نشان میدهد تیم خودسر اطراف اقای احمدی نژاد که از اول به دروغ خود را با بصیرت معرفی و نیروهای معتدل پیرو خط امام و رهبری را فقط به آنجهت که برای سوابق ایت الله هاشمی رفسنجانی شاگرد امام و یار و همرزم بیش از نیم قرن مقام معظم رهبری احترام قائل بودند بی بصیرت و غیر انقلابی و در مقابل مقام معظم رهبری می خواندند و مدافعین راستین انقلاب و خط امام و رهبری را در مقابل هم قرار میدادند میخواهند با شیوه های پوپولیستی و با بهره گیری از حاشیه های هفتصد میلیارد دلار درامدهای نفتی دو دوره ریاست جمهوری مجدد برای نظام دردسر درست کنند، این گروه متظاهر که از اول به دروغ میگفتند چون بصیرت دارند و نظر اقا را درک کرده اند حامی احمدی نژاد هستند ، حال که متوجه ی برملا شدن فریب کاری های خود نزد بزرگان نظام و بخش بزرگی از کسانی که بخاطر نظام از احمدی نژاد حمایت کرده بودند شده اند میخواهد با فضاسازی و پخش شایعات و مطالب دروغ امنیت نظام و کشور را به گرو گرفته تا از نظام بویژه شورای محترم نگهبان سهم خواهی کنند ، اقای احمدی نژاد که ان روز در تلویزیون کشور بگم بگم را انداخته بود حال در سخنرانی خود خواهم گفت ، خواهم گفت راه انداخته تا اذهان عمومی را به سمت خود جلب  و برای رسانه های دشمن خبر و تحلیل فراهم کند . همان تحلیل های بی اساس و دروغینی که می‌گویند چون احمدی نژاد اطلاعاتی در اختیار دارد این خواهد کرد و آن خواهد.
 
اینان غافلند کهنه سربازان خمینی که چون بصیرت واقعی  داشته و دارند نظر و برداشت غلط و اشتباه  از قانون را برای رَد صلاحیت هاشمی بخاطر حفظ امنیت و ارامش کشور به‌جان خریدند و صبر کردند ((تا رسوا شود ، هرکه در او غش باشد )) تحت فرماندهی ایت الله خامنه ای  مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با کمک و حمایت مردم نخواهند گذاشت بصیرت فروشان دروغین دیروز به بهانه انتخابات و برای رسیدن مجدد به ریاست و دلارهای نفتی تحریم زده بابک ها ، کوچک ترین قدمی بر خلاف مصالح نظام بردارند که اگر بردارند نابود  خواهند شد.»
 
محمد حسین روشنک
 رییس کانون کارآفرینان خراسان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
خیانتهای هاشمی وروحانی زمان جنگ را در کتاب راز قعطنامه بخوانید چرت وپرت نگید احمدی نژاد کسی بود که اوج قدرت هاشمی وتکنوکراتها شعارهای امام راحل را به دست گرفت حضرت آقا در ادامه می گوید هشت سال ایشان به اندازه ۵۰سال پهلوی ودولتهای بعد انقلاب به روستاها خدمت کرد
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
نویسنده محترم مطلب فوق(آقای روشنک) که از مردم مایه میگذارید ومی گویید عملکرد بد احمدی نژاد برملا شده است و یا اینکه از مردم دنیا هم مایه میگذارید ومیگویید دنیا شاهد است که طرفداران هاشمی اکثریت هستند ویا امام و رهبر طرفدار هااشمی بودند و بالاخره اینکه مثل خیلی از نشریات که ندانسته احمدی نژاد را متهم به پوپولیستی میکنید، الان خودتان دارید پوپولیستی از مردم مایه میگذارید!
یادتان رفته حضرت آقا چندین بار از عملکرد احمدی نژاد و تلاش بی سابقه ایشان در طی دول قبل صحبت کردند. یادتان رفته این همه کارهای عمرانی و خدمت رسانی به محرومین و رشد علمی بی نظیر در دنیا در طی هشت سال خدمت ایشان(بگونه ایکه خود دشمنان هم اذعان کردند. مثلا هیلاری کلینتون گفت که در دوران احممدی نژاد رشد علم وفناوری بی سابقه بود). تا کی ما مردم میخواهیم بزرگان وختدمین خودمان را له کنیم. چرا همیشه بعد از رفتن یک فرد ازمسند قدرت یا خدمت او را ازبین می بریم؟! البته من خودم به احمدی نژاد انتقاد دارم ولی این روش ما مردم و مسئولین وبخصوص رسانه ها اصلا درست نیست. باور کنید دشمن همین را میخواهد که ما مرتب به جان هم بیفتیم وهمدیگر راتخریب کنیم. شما در تلگرام ببینید بدون هیچ هزینه ای از اونور آب که سرورهای فضای مجازی در آنجا مستقر است دارندمیبینند و بدون هزینه یا بعبارتی کمترین هزینه دارند می بینند که ما بجای همدلی و توجه به بیانات رهبری که واقعا فصل الخطاب است داریم مانع رشد هم میشویم. انتقاد بایستی سازنده باشد. با تشکرو احترام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار