بخشدار رودهن از اجرای حکم 60 فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در رودهن با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی و انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 27 May 2015
رضا طاهرخانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 60 فقره از احکام قضایی صادرشده درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه و اراضی کشاورزی واقع در روستای چناران بخش رودهن اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در گذشته نیز به صاحبان این ساخت‌وسازهای غیرمجاز دستور توقف اجرای عملیات داده شده بود اما آنها به احضاریه دادگاه بی‌توجهی یا کم‌توجهی کردند.

بخشدار رودهن ادامه داد: در نهایت، با تشکیل پرونده و صدور احکام قضایی موردنیاز، امروز این احکام به مرحله اجرا رسید.

طاهرخانی ادامه داد: امسال با رویکرد پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز برابر متخلفان می‌ایستیم و با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

بخشدار رودهن بیان کرد:‌ در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اراضی موجودی که قابلیت کشت و کشاورزی دارند، باید حفظ شوند تا نسبت به تولید مایحتاج مردم و تقویت امنیت قضایی اقدام شود.

طاهرخانی یادآور شد: مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیازمند عزم و مشارکت همگانی است و نباید برخی با سودجویی و اهداف انتفاع بیشتر مالی خود، سلامت عمومی و بهداشت روانی را در جامعه به بازی بگیرند.

بخشدار رودهن گفت: تمام کسانی که می‌خواهند در منطقه رودهن خرید ملک یا انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت‌وساز انجام دهند، باید برای قطع دست افراد سودجو، قبل از هرگونه اقدامی به دریافت استعلام‌های لازم و مجوزها توجه داشته باشند.

طاهرخانی با هشدار به سودجویان تاکید کرد: با هماهنگی دستگاه‌های قضایی نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار