کد خبر: ۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹ 10 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر دوشنبه در نشست خبری ضمن اعلام مسیر وساعت راهپیمایی امسال بیان کرد: شهروندان برای شرکت در این راهپیمایی می تواند راس ساعت ۹ صبح حرکت خود را از مسیرهای فرعی آغاز کنند تا بتوانند در ساعت ۱۰ صبح به راهپیمایان در مسیر اصلی متصل شوند و همچینین مسر راهپیمایی امسال از میدان شهدا به سمت میدان امام حسین(ع) خیابان زند، وبولوار ازادی به سمت میدان آزادی خواهد بود.

رضایی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان فارس و شیراز راس ساعت ۱۰ صبح با حضور گروه های مختلف مردم و با شعارهای محوری این روز، آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شیراز حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خواهد بود و درپایان این مراسم قطعنامه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم قرائت و یک هزار و ۳۵۷ دانش آموز شیرازی سرود انقلاب را اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی اظهارکرد: مردم ما در مقابل این دشمنی و عداوت، حضور پرشکوه و حمایت مقتدرانه ای در صحنه های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از نظام و انقلاب اسلامی داشتند و این حضور و حمایت موید ایستادگی مردم ما به پای انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار