کد خبر: ۳۹۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 28 March 2017
 به گزارش تابناک یزد، مدیر تعاون روستایی استان یزد از توزیع بیش از ۹۵۰ تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار عید در سطح استان یزد خبر داد.

علی جهازی اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار میوه ایام عید نوروز در استان، توزیع میوه به قیمت مصوب تعاونی از 24 اسفند و همزمان با سراسر کشور در سطح استان یزد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 140 مرکز در سطح استان یزد کار توزیع این میوه‌ها را بر عهده داشتند، خاطرنشان کرد: از 24 اسفند تا پایان روز ششم فروردین، 956 تن سیب و پرتقال توسط این مراکز بین متقاضیان توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان یزد در ارتباط با میزان توزیع سیب و پرتقال به تفکیک، گفت:  از کل میوه‌های توزیع شده، 176 تن مربوط به سیب و 780 تن پرتقال بوده است.

جهازی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار میوه عید استان یزد در دی ماه سال گذشته با تلاش و همکاری سازمان تعاونی روستایی و اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان، اقدام به ذخیره‌سازی یک هزار تن انواع پرتقال و 210 تن پرتقال کرد تا در ایام نوروز با مشکل مواجه نباشیم.

وی افزود: بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی این ستاد، قیمت هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز چهار هزار و 500 تومان، پرتقال تامسون دو هزار و 200 تومان، پرتقال والنسیا سه هزار و 900 تومان، پرتقال جنوب سه هزار و 500 تومان در نظر گرفته شد.

مدیرتعاون روستایی استان یزد با اشاره به اینکه توزیع میوه تنظیم بازار همچنان در 88 نقطه مرکز استان و 52 نقطه در دیگر نقاط استان یزد ادامه دارد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سازمان تعاون روستایی استان یزد هم به عنوان یکی از مراکز توزیع میوه تنظیم بازار معرفی و تاکنون بیش از 50 تن میوه از طریق این مرکز در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

جهازی با بیان اینکه مردم یزد در صورت شکایت از قیمت و کیفیت میوه‌ها می‌توانند مراتب را به وسیله شماره تلفن 124 گزارش کنند، افزود: کار توزیع میوه تنظیم بازار تا 15 فروردین ادامه دارد و شهروندان می‌توانند به مراکز مشخص شده در سطح استان یزد مراجعه و اقدام به خرید میوه به قیمت و کیفیت مصوب کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار