فرمانده نیروی انتظامی درباره افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی، گفت: هدف ما بازدارندگی است نه جریمه کردن مردم.
کد خبر: ۳۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 27 May 2015
به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، با تشکر از همکاری و رابطه صمیمانه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و برنامه‌های پلیس، گفت: امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین رئیس پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی را پیش‌رو داشتیم و امیدواریم با این تغییرات جدید، خدمت‌رسانی به مردم، شتاب گرفته و شاهد ارتقای امنیت در جامعه باشیم.

وی کاهش تلفات جاده‌ای، ارتقای فرهنگ ترافیک، استفاده از سامانه‌های ترافیکی و افزایش تعامل پلیس با مردم در انجام برنامه‌های اجتماعی را از جمله مواردی برشمرد که به ریاست جدید پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است.

اشتری در مورد قانون جدید پلیس راهور نیز گفت: باید مرحله دوم تجدیدنظر بر روی قوانین راهنمایی و رانندگی انجام شود؛ این تجدیدنظرهای کارشناسی در حال پیگیری است و مجلس نیز قول همکاری‌های مساعد را در این زمینه داده است.

وی در ادامه درباره افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی نیز گفت: هدف پلیس، ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی و آسایش بیشتر مردم است؛ از این رو اگر قانون اعمال شود، شاهد کاهش تلفات و خسارت رانندگی خواهیم بود.

فرمانده ناجا با اعلام اینکه پلیس به هیچ وجه دنبال جریمه کردن شهروندان نیست، گفت: هدف از جریمه کردن، بازدارندگی و تاثیرگذاری است.

اشتری در پاسخ به سئوالی درباره پلیس افتخاری نیز گفت: پلیس افتخاری یکی از کارهای خوبی است که در ناجا شکل گرفته و هم‌اکنون در مراحل مقدماتی است. انشاءالله تا پایان سال شکل رسمی و قانونی به خود می‌گیرد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ایجاد قرارگاه سایبری همزمان با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نیز گفت: هر وظیفه‌ای که قانون بر عهده ناجا گذاشته باشد، قطعا پلیس به آن عمل خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار