کد خبر: ۳۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 26 May 2015
مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز با تاکید بر آماده باش دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های ویژه ارتحال حضرت امام (ره)، گفت:این استان میزبان 56 هزار زائر آیین های ویژه این ایام خواهد بود که حضور آنان در این آیین برد بین المللی دارد.
به گزارش ایرنا، علیرضا البرزی روز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در استانداری البرز، افزود: باید با تدابیر ویژه محل های اسکان و پذیرایی از این زائران فراهم شود.
وی ادامه داد: علاوه براین تعداد، 17 هزار و 500 زائر نیز به حرم مطهر حضرت امام (ره) اعزام می شوند که باید تمهیدات لازم برای خدمات دهی بهینه به آنان پیش بینی شود.
حمل ونقل، خدمات رفاهی، انتظامی و درمانی از جمله موضوعاتی بود که مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز از مدیران حاضر درنشست خواست تا به جد مورد توجه قرار دهند.
البرزی با اعلام اینکه شش محل اسکان در فردیس و 14 محل در کلانشهر کرج برای زائران میهمان پیش بینی شده، افزود: پوشش انتظامی این دو شهرستان با توجه به آمار بالای محل های اسکان زائران درجهت تسهیل ترافیک باید به صورت ویژه باشد.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در آیین های ویژه ارتحال حضرت امام (ره) همه ساله نماد و برد بین المللی دارد و توطئه های دشمنان با این حضور همواره متزلزل و نقش بر آب شده است.
البرزی با تاکید بر اینکه مسوولان باید تلاش کنند از غافله مردم عقب نمانند، گفت: قطارشهری در ایام ارتحال حضرت امام (ره) رایگان بوده و تمامی تمهیدات لازم دراین زمینه تدارک دیده شده است.
دراین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارالبرز به ایراد سخنرانی پرداخت و نماینده نیروی انتظامی استان البرز نیز گزارشی از تمهیدات انتظامی پیش بینی شده از جمله بالگرد برای رصد و کنترل ترافیک درمحورهای ارتباطی این استان خبرداد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار