مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان افراد برجسته و شاخص در عرصه‌های مختلف که در زمینه القای تربیت اسلامی می‌توانند الگو باشند را معرفی کنند.
کد خبر: ۳۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 26 May 2015
تابناک بوشهر: به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، حجت‌الاسلام حسین رزمجو در نشست تبیین انتخاب یک چهره شاخص برای حضور در ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال برای شرکت در برنامه یک ماه مهمانی هر شب میزبان یک فرد شاخص به نمایندگی از هر استان در این ماه رمضان شبکه ملی صدا و سیما شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: برای انتخاب این افراد شاخص‌هایی از جمله اهدای عضو، ورزشکاران و مدال آوران، نجات یافتگان از حوادث سخت، کارآفرین، خیرین، شهدا و خانواده‌های ایثارگر، نفرات اول کنکور، مخترع‌ها در سطح جهانی و نخبگان عملی و چهره‌های ماندگار، پیرترین ،بلندترین و کوتاه‌ترین افراد، خاص‌ترین مشاغل و چندقلوها لحاظ می‌شود.

رزمجو گفت: به همین دلیل افراد برجسته‌ای که می‌توانند ضمن القای تربیت اسلامی برای جامعه و به ویژه جوانان الگو باشند با انتخاب و حضور در ویژه برنامه افطار از طریق دستگاه‌ها یا تشکل‌های صنفی به استانداری بوشهر معرفی شوند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: پس از معرفی افراد در کمیته‌ای، شاخص‌های افراد معرفی شده سنجش و پس از تهیه فیلم و مصاحبه به مدیران تولید برنامه یاد شده معرفی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به روز نسیم مهر و محبت افزود: حمایت ازخانواده زندانیان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است.

رزمجو اضافه کرد: حمایت از خانواده زندانیان در ارتقای سطح سلامت این خانواده‌ها موثر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار