مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان گفت: محور شمال - جنوب رکورددار بیشترین تردد و تصادف در بین جاده‎های استان بوده است.
کد خبر: ۳۹۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 17 March 2017
 علی زندی فر  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در آخرین جلسه کارگروه ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: در حالیکه ۲درصد تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز سال گذشته به محورهای مواصلاتی استان اختصاص داشته، ۴درصد تلفات جاده‌ای کشور در این ایام سهم محورهای لرستان بوده است.


وی اوج تردد وسایل نقلیه ایام نوروز را مربوط به سه مقطع ۲۴ تا ۲۸ اسفند ۹۴، ۳تا۶ و ۹تا ۱۱ فروردین ماه ۹۵ عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش تردد در این سه مقطع، بیشترین تخلفات و تلفات نیز در همین بازه زمانی به وقوع پیوسته است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به محورهای پرتردد استان در نوروز ۹۵ تاکید کرد: برابر آمار دستگاه های ترددشمار بیش از ۵۹ درصد تردد در ایام نوروز سال گذشته مربوط به محور شمال - جنوب بوده که مقاطع خرم آباد- بروجرد، خرم آباد - پلدختر، چالانچولان - ازنا و بروجرد- پلدختر بیشترین سهم را در این آمار دارند.


وی با اشاره به آمار تلفات جاده ای در نوروز گذشته گفت: در ایام سفرهای نوروزی سال گذشته ۲۸ نفر فوتی ناشی از تصادفات در محورهای استان به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل آن با ۲۲ نفر فوتی از رشد قابل ملاحظه‎ای برخوردار بوده است.


در ادامه این جلسه سرهنگ چغلوند رییس پلیس راه لرستان گفت: عمده‎ترین علت تصادفات عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار