رئیس پلیس اطلاعات قزوین خبر داد
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین از كشف از 26 هزار و 204 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز توسط این پلیس در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج محمدی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر‌مجاز شناسایی و دستگیری فروشندگان در دستور کار عوامل انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی توسط مأموران این پلیس تعداد هفت هزار و 354 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از یک فروشنده در خیابان امام خمینی(ره)، بازار سعادت قزوین کشف و متهم را دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین گفت: همچنین مأموران این پلیس در اقدامی دیگر موفق شدند 14 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیر‌مجاز را از دو نفر فروشنده در خیابان امام خمینی(ره)، بازار میوه و تره بار کشف و متهمان را دستگیر کنند.

محمدی افزود: همچنین در اقدامی دیگر مأموران این پلیس در سه‌راهی خیام تعداد چهار هزار و 350 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک فروشنده کشف و وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین خاطر‌نشان کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار