«امیر مهدی‌زاده»، ستاره قمی تیم ملی کاراته ایران، برای حضور در یک دوره مسابقه بین‌المللی در فهرست تیم منتخب جهان قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۹۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۶ 14 March 2017
به گزارش تابناک قم، فدراسیون جهانی کاراته در نمابری به فدراسیون کاراته کشورمان خواسته است امیر مهدی‌زاده قهرمان دسته منهای 60 کیلوگرم کاراته جهان برای حضور در مسابقه دوستانه تیم کاراته منتخب جهان اعلام آمادگی کند.

 فدراسیون جهانی کاراته بر اساس تعامل با فدراسیون کاراته آلمان قصد دارد یک فستیوال عمومی کاراته در آلمان برگزار کند و بخش جذاب این فستیوال، برگزاری مسابقه تیم ملی کاراته آلمان با تیم منتخب جهان است و امیر مهدی‌زاده ستاره بااخلاق کاراته استان قم نیز در این مسابقه برای تیم منتخب جهان روی تاتامی می‌رود.

بر این اساس، امیر مهدی‌زاده اواخر خردادماه 96 راهی آلمان می‌شود تا در این مسابقه شرکت کند. مهدی‌زاده در شرایطی سال 95 را پشت سر می‌گذارد که امسال توانست با کسب عنوان قهرمانی جهان در مسابقه‌های جهانی لینز اتریش برای سومین بار در دوران ورزشی خود مدال جهانی بگیرد و اکنون در تالار افتخارات خود 2 مدال طلا و یک برنز دارد به عبارت دیگر مهدی‌زاده در هر 3 دوره‌ای که در جام جهانی کاراته شرکت کرده مدال گرفته و هرگز از این مسابقه‌ها دست خالی به وطن بازنگشته است.

وی در حالی به تیم منتخب جهان دعوت شده که چندی پیش برای برگزاری کارگاه آموزشی به دعوت فدراسیون کاراته هند به این کشور سفر کرده بود. 

مهدی‌زاده حضور در المپیک 2020 را هدف اصلی خود قرار داده است در حالی که در دوره آینده المپیک قرار است برای اولین بار کاراته وارد این رویداد بزرگ ورزشی جهان شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار