مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: برنامه‌ جنگ شادی با حضور خاله شادونه در سالن الغدیر ملایر برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 26 May 2015
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری برنامه‌ جنگ شادی با حضور خاله شادونه در سالن الغدیر ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ رضا براتی‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: جنگ شادی کودکان با حضور مجری توانای برنامه کودک صدا و سیما، ملیکا زارعی (خاله شادونه) از جمله این برنامه‌ها است.

وی از حضور «خاله شادونه» در پنجم خردادماه در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه فرهنگی، هنری «مادستان» برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: برنامه جنگ شادی در دو سانس 16 تا 18 و 19 تا 21 در سالن 3 هزار نفری «الغدیر» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینما بهمن مراجعه کنند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس با همکاری حوزه علمیه برادران و کانون فرهنگی «هادیان نور» ارشاد اسلامی در محل حوزه علمیه برادران از دیگر برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر است.

براتی‌زاده تصریح کرد: این نمایشگاه شامل 60 عکس با موضوع وقایع دفاع مقدس بوده که تا پنجم خردادماه پذیرای عموم مردم در محوطه مسجد جامع ملایر است.

وی از برگزاری عصر شعر حماسه با حضور شاعران و هنرمندان ملایری در سالن کتابخانه «علامه مجلسی» خبر داد و افزود: شب شعر نیز با حضور شعرا و راویان دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه ملایر برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نقد کتاب «آفتاب خین» و برپایی ایستگاه صلواتی در مسجد صفی با همکاری کانون شهید بهشتی را از دیگر برنامه‌های ارشاد اسلامی ملایر همزمان با آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار