مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان از نوروزی متفاوت خبر داد:
محمود باقری با تاکید بر برگزاری رویدادهای متنوع نوروز افزود: تلاش داریم تا با توجه به ظرفیت های کهگیلویه وبویراحمد برنامه های متفاوتی را برگزار کنیم .
کد خبر: ۳۹۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 11 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد ، از رو نمایی تمبر نوروز 96 با معرفی برند گردشگری و صنایع‌دستی استان در 25 اسفند همراه با مانور آمادگی دستگاه های خدمات رسان خبر داد.

محمود باقری با تاکید بر برگزاری رویدادهای متنوع نوروز افزود: تلاش داریم تا با توجه به ظرفیت های کهگیلویه وبویراحمد برنامه های متفاوتی را برگزار کنیم .

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری نوروز متفاوت در سال 96، افزود: برنامه‌ریزی های لازم برای نوروز متفاوت انجام شده است که با ارائه خدمات باکیفیت، به گردشگران بتوانیم زمینه توسعه صنعت گردشگری را با ایجاد اشتغال زایی در استان فراهم سازیم.
 
 از رونمایی تمبر معرفی ظرفیت های گردشگری  تا برپایی نوروزگاهها در شهرستان های استان

محمود باقری گفت: طبق برنامه ابلاغی سازمان میراث فرهنگی کشور به استانها با برپایی نوروزگاه‌ها در شهرستانهای استان ، این فرصت برای ارائه برنامه‌های متنوع و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.

وی اضافه کرد: رفاه و آسایش مردم، معرفی هرچه بهتر استان، زنده نگه داشتن آیین ها و مراسم‌های باستانی و سنتی، جذب گردشگران داخلی و خارجی در برگزاری آیین های نوروزی از مهمترین اهداف اداره کل میراث فرهنگی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شور و اشتیاق مردم در برگزاری آیین های نوروز یکی از پتانسیل‌های بسیار مهم خواند و ادامه داد: می توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان و معرفی هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ استان به گردشگران داخلی و خارجی بهره برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار