با مشارکت مطلوب دستگاه‌های همیار شهرداری
مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه گفت: در سال جاری شهرداری اقبالیه با وجود رکود و مشکلات مالی توانسته پروژه‌های ابتدای سال را در کمتر از یک سال به پایان برساند که نشان از وجود مشارکت مطلوب دستگاه‌های همیار شهرداری است.
کد خبر: ۳۹۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فیض‌الله یوسف علیزاده در جلسه کمیسیون عمرانی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: تبدیل شهر اقبالیه به کارگاه عمرانی و سازندگی مرهون فضای وحدت و همدلی است.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه با حرکت در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با رویکردی کلان سعی در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی دارند تا این شهر بیش از پیش در مسیر توسعه و سازندگی قرار گیرد که امروز مسؤولان استان قزوین شاهد فعالیت‌های صورت گرفته در این شهر هستند.

مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه با اعلام اینکه این شهر دارای 70 هزار جمعیت است، بر لزوم توجه به این شهر تأکید کرد و ادامه داد: توسعه و ترقی شهرها موجب تأثیرگذاری و ارتقا وضعیت زندگی روستاییان هم می‌شود که بر این اساس نباید از ظرفیت بی‌نظیر توسعه شهری غافل شویم.

یوسف‌علیزاده با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی موجب آغاز حرکت‌های جدید در شهرداری شهر اقبالیه می‌شود، تصریح کرد: اینکه شهرداری اقبالیه درسال جاری با وجود رکود و مشکلات مالی توانسته پروژه‌های ابتدای سال را در کمتر از یک سال به پایان برساند، نشان از وجود مشارکت مطلوب دستگاه‌های همیار شهرداری است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات شهردار اقبالیه توجه جدی به ورودی، خروجی شهر و سیما و منظر شهری بوده که در این خصوص شهرداری پروژه‌ها و اقدامات مطلوبی را انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار