کد خبر: ۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 25 May 2015
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده تا پایان شهریورماه سال جاری 156 کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس استان افزوده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی بهرامی ظهر امروز در جریان راه‌اندازی یک مدرسه 19 کلاسه توسط دکتر اسپرورین در کرج اظهار کرد: ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در استان البرز یکی از مهم‌ترین اهداف است.
وی ادامه داد: باید تلاش شود تا با کمک خیران رشد این سرانه‌ها را شاهد باشیم و بتوانیم در این زمینه به استانداردها دست پیدا کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون سرانه‌های آموزشی در استان با کمبودهایی مواجه است، افزود: باید با کمک خیران و دولت توسعه کلاس‌های درس را در استان البرز شاهد باشیم.
وی با اشاره به بهره‌برداری از 156 کلاس درس در استان تا پایان شهریورماه ادامه داد: از این تعداد کلاس درس 71 کلاس توسط خیرین، 34 کلاس با مشارکت خیرین و دولت و 51 کلاس درس با اعتبارات دولتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهرامی تأکید کرد: رسیدن به استانداردها در حوزه تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید با تدابیر و تعامل مدیران اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 62 طرح نیمه‌تمام در حوزه آموزش و پرورش در البرز وجود دارد، افزود: با اقدامات فرهنگی مناسبی که صورت گرفته، مشارکت خیران بسیار بیشتر از گذشته شده است.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی استان البرز خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه 19 کلاسه دکتر اسپرورین با کمک خیر مدرسه‌ساز دکتر محمدرضا اسپرورین هم‌اکنون به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار