مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان بیش بینی کرد که در تعطیلات نوروز 96 یادمان های استان پذیرای بیش 25هزار زائر از سراسر کشور باشند.
کد خبر: ۳۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 08 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛"حسین پورمحمدی" مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج استان ایلام گفت: بعد از انقلاب اسلامی  دشمنان تمام تلاش خود را برای نابودی این نهال نوپا بکار گرفتند اما به حول قوه الهی و رشادت های جهادی رزمندگان جبهه اسلام نتوانستند به امیال و اهداف خود دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: بعد از دوران دفاع مقدس ، ایادی استکبار با نقشه هایی جدید این بار با هجوم خود به کشور جنگی نرم را اغاز کردند و برای جذب جوانان از هر وسیله ای استفاده کردند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج استان ایلام به نقش اردوهای راهیان نور در مقابله با جنگ نرم اشاره و بیان داشت: دفاع مقدس هویت اصلی ایران اسلامی بوده و اردوهای راهیان نور به جهت حضور جوانان در مناطقی که روزی محل رشادت پدروان و برادران انها بوده ، نقشی اساسی و مهم در مقابله با جنگ نرم دشمنان داشته و می تواند بعنوان یک دانشگاه معنویت افزایی نقشی اساسی را ایفا کند.

پورمحمدی با برشمردن تاریخچه راهیان نور کشور تصریح کرد: این اردوها از سال 76 کار خود را اغاز کرده و از سال 78 با حضور مقام معظم رهبری در منطقه شلمچه رنگ و بویی خاص بخود گرفت بگونه ای که برای آن اساسنامه ای در ذیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس از سوی ستاد کل نیروهای مسلح شکل و 20 اسفند را رسماً بنام روز ملی راهیان نور نامگذاری کردند و این از عزمی ملی برای حضور در سرزمین های نور خبر می دهد.

وی خدمات سپاه را در اردوهای راهیان نور ارزنده توصیف و اظهار کرد: سپاه از همان ابندای کار این اردوها را در اولویت کاری خود قرار و برای آن برنامه ریزی های ویژه ای داشته است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج استان ایلام در ادامه به عملکرد استان ایلام در موضوع راهیان نور در سال جاری شاره و بیان کرد: تا کنون در حوزه دانش اموزی در سال 95 بیش از 8هزار اعزام به مناطق عملیاتی استان صورت گرفته و در بخش دانشجویی نیز ثبت نام از اسفند اغاز شده و بیش از 2 هزار نفر را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.

پورمحمدی ادامه داد: امسال نیز سازمان راهیان نور سپاه با رویکردی جدید محلات و سایر اقشار را با رویکرد زیارت با معرفت و با هدف تحقق گردشگری اسلامی و درک معنویت از شهدا ، را از اسفند تا پایان تعظیلات نوروز به مناطق عملیاتی استان و جنوب اعزام خواهد کرد.

وی در پایان بیشبینی کرد که در تعطیلات نوروز 96 یارمان های استان پذیرای بیش 25هزار زائر از سراسر کشور باشند.

 
منبع:سیروان نوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار