کد خبر: ۳۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 25 May 2015
 مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص ساماندهی بهتر کمربندی امام علی(ع) گفت: هیچ راه متصلی به کمربندی امام علی(ع) قم نباید ایجاد شود.

به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محسن بهشتی در جلسه هماهنگی با فرمانده و روسای پاسگاه های پلیس راه استان گفت: این اداره کل مجوز هیچ راه متصلی را توسط هر دستگاهی به این بزرگراه صادر نخواهد کرد.

وی در ادامه به تقارن ایام مبارک نیمه شعبان و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در خردادماه سالجاری اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی در خصوص پوشش ایمنی سفرها و این ایام نباید تنها براساس تجارب سالیان گذشته باشد چرا که رفتارهای ترافیکی مسافران با توجه به شرایط خاص هر سال در این ایام متغیر است.

رییس شورای حمل و نقل استان قم با تاکید بر ضرورت به روز رسانی هماهنگی ها، آن را عاملی مهم در راستای تامین حداکثری ایمنی سفرهای این ایام برشمرد و گفت: رعایت ملاحظاتی همچون تعطیلی مدارس، دمای بالا و هجوم ریزگردها می تواند ما را در برنامه ریزی سفرهای امسال بهتری یاری دهد.

بهشتی همچنین از افتتاح چهار پروژه مهم جاده ای در آستانه ایام نیمه شعبان در استان قم خبر داد و افزود: پروژه های عمرانی محورهای جعفریه، نیزار، قنوات و جاده قدیم قم - تهران در این ایام زیر بار ترافیک خواهند رفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه مهمترین عامل در کنترل تخلفات ترافیکی، حضور فعال پلیس راه است افزود: حتی اگر تمامی نقاط حادثه خیز محورهای جاده ای رفع شود بدون حضور عوامل پلیس راه نمی توان از حوادث جاده ای و تخلفات رانندگی که دلیل آن عامل انسانی است، کاست.

در ادامه این جلسه سرهنگ اردشیر جمشیدی راد فرمانده پلیس راه استان قم گفت: انشاالله بتوانیم با هماهنگی و برنامه ریزی به روز براساس داده تجربی و تحلیل جامع رفتارهای متغیر ترافیکی، پوشش حداکثری ایمنی محورهای جاده ای استان را تامین کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار