رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: کلاس های آموزش رالی و کارتینگ از تابستان امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 25 May 2015

با برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای تابستان کلاس های آموزشی رالی و کارتینگ در همدان برگزار می شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان برنامه های مختلفی برای برگزاری کلاس های آموزشی از جمله رشته های رالی و کارتینگ انجام داده است.

به گزارش مهر ، محمد امین روحی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای تابستان کلاس های آموزشی رالی و کارتینگ در همدان برگزار می شود.

وی افزود: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری ار رشته های پر هیجان و پر طرفدار در تمامی کشورهاست تا جایی که در بعضی از کشورها طرفداران این رشته از ورزش فوتبال نیز پیشی می گیرند و بر همین اساس هیئت تصمیم دارد در سال جاری کلاس های تخصصی زیادی در این زمینه برگزار کند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه استقبال از دو رشته کارتینگ و رالی در همدان در سال های گذشته مناسب بوده است، گفت: رشته کارتینگ حس هیجان، سرعت و لذتی باورنکردنی را با کمترین خطر برای جوانان ایجاد می کند و آغازی برای ورود به رشته پر هیجان اتومبیلرانی است.

افتتاح پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی

وی با اشاره به ظرفیت رشته کارتینگ در کشور بیان کرد: ورزشکاران کشور در مسابقات معتبر دنیا شرکت می کنند که نشان از قدرت و پتانسیل کشور ما دارد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان عنوان کرد: هر ساله مسابقات قهرمانی کشور در رشته کارتینگ در کشور برگزار می شود و این مسابقات باعث محک خوردن و بالا رفتن تجربه ورزشکاران خواهد شد.

روحی با اشاره به ورزشکاران این رشته در استان همدان گفت: ورزشکاران همدان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند اما متاسفانه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها در این رشته در استان ورزشکاران مجبورند برای تمرین به تهران و سایر استان ها بروند.

وی با اشاره به سطح داوری و مربی گری در این رشته در استان همدان بیان کرد: همدان دارای مربیانی با مدرک بین المللی است و در این زمینه مشکلی نداریم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه آموزش از مهم ترین ارکان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان است، گفت: برگزاری کلاس های بازآموزی نقشه خوانی، کلاس کارتینگ، دوره های داوری، آموزش رانندگی، آموزش نقشه خوانی بخش کوچکی از کلاس های آموزشی و دوره های آموزشی هیئت بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار