وزنه بردار ملی پوش دسته 105 کیلوگرم به علت مصدومیت برای انجام عمل جراحی راهی بیمارستان می شود.
کد خبر: ۳۸۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 05 March 2017
به گزارش تابناک :علیرضا سلیمانی افزود: در حین انجام تمرین در اردوی تیم ملی ناگهان وزنه بر روی انگشت شست پایم افتاد و دچار شکستگی شد. با توجه به معاینات اولیه پزشک تیم ملی اعلام کرد که باید بعد از ظهر امروز (15 اسفند) تحت عمل جراحی قرار بگیرم. 

وی گفت: شرایط خوبی داشتم و با تمریناتی که در تیم ملی دنبال کردم توانستم به شرایط ایده ال نزدیک شوم ولی این مصدومیت که با بدشانسی ام همراه بود مرا برای مدتی متوقف کرد. 

سلیمانی افزود: طبق صحبت هایی که با پزشک معالجم داشتم باید در حدود 4 هفته استراحت نیمه فعال داشته باشم تا بتوانم در شرایط عادی برنامه هایم را از سر بگیرم. با توجه به شرایطی که برایم پیش آمد سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی اعلام کرد که  بدنسازی و تمریناتی که پزشک معالج برایم در نظر می گیرد را بصورت شخصی دنبال کنم تا بدنم از روی فرم خارج نشود تا بعد از برطرف شدن مشکل مصدومیت دوباره در اردوی تیم ملی برنامه هایم را دنبال کنم.

وی گفت: وضعیت اردوی تیم ملی بسیار خوب است و همه چیز طبق برنامه از پیش تعیین شده دنبال می شود. سطح تمرینات بالا آمده و بدن ملی پوشان بعد از چند هفته تمرین به شرایط قابل قبولی رسیده است بطوریکه موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی شده اند. وزنه برداران خود را برای رقابت های آسیایی آماده می کنند و اگر شرایط بدنی و فنی خود را به همین منوال حفظ کنند بطور حتم موفق به کسب نتایج بسیار خوبی در رقابت های آسیایی خواهند شد.

سلیمانی افزود: وزنه برداری رشته ایست که در مسابقات بین المللی و المپیک همیشه موفق به کسب مدال شده است. همین موضوع باعث شده تا انتظارات از این رشته بالا برود. حالا همه از وزنه برداری در همه مسابقات بین المللی توقع کسب مدال دارند. از مسئولان درخواست می کنم با توجه به موفقیت هایی که این رشته داشته است از فدراسیون وزنه برداری حمایت بیشتری داشته باشند تا وزنه برداران بتوانند در عرصه های مختلف بین المللی موفقیت های بهتری کسب کنند.



منبع : صدا و سیما
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار