ارومیه؛
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مهاباد به پایان رسید.
کد خبر: ۳۸۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 05 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛صادق قادری با اشاره به عملکرد بهمن ماه اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در ماه گذشته پایش واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی به پایان رسیده و مشکلات مربوطه برای طرح در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مهاباد احصاء شد.

وی بیان کرد: در بهمن امسال، بررسی و تائید سوخت مورد نیاز ماهیانه واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان مهاباد در سامانه تجارت آسان نیز انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: در ماه گذشته ضمن پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات، صدور یا تمدید پروانه بهره‌برداری و جواز تاسیس صورت گرفت.

وی افزود: از جمله اقدامات بهمن امسال، ثبت و ویرایش اعضای هیات مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان و صدور اصلاحیه پروانه فعالیت هیات مدیره اتحادیه، تشکیل کارگاه آموزشی دوره پیش نیاز برای متصدیان واحدهای صنفی در حال صدور و تمدید پروانه و نیز پیگیری امورات مربوط به شهرک صنفی کاوه بوده است.

قادری اظهار داشت: در این مدت، نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در تالار وحدت شهرداری با هدف معرفی توانمندی‌های شهرستان مهاباد افتتاح شد.

وی با اشاره به صدور پروانه کسب عادی توسط اتحادیه‌های صنفی به تعداد 107 فقره گفت: از سوی دیگر 21 فقره پروانه تمدید و تعداد 47 فقره دیگر باطل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: در بهمن امسال، برنامه‌ریزی در راستای برگزاری نمایشگاه مد و لباس با محوریت پوشاک اسلامی و ترویج عفاف و حجاب با اتحادیه خیاطان و پارچه فروشان صورت گرفت.

وی با اشاره به اهم اقدامات نظارت و بازرسی در بهمن ماه امسال تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 558 مورد بازرسی صورت گرفته و ضمن تشکیل 158 پرونده، 120 تخلف به ارزش 102 میلیون و 632 هزار و 600 ریال کشف شد.

قادری گفت: در بخش آرد و نان نیز، 192 مورد بازرسی در شهرستان مهاباد صورت گرفت و ضمن تشکیل 19 پرونده، 19 تخلف به ارزش 23 میلیون و 670 هزار و 250 ریال کشف شد. وی از بازرسی ویژه از واحدهای عرضه باطری و تشکیل سه فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی 22 میلیون و 800 هزار ریال خبر داد و افزود: از سوی دیگر پنج فقره پرونده قاچاق در زمینه لوازم آرایشی و دخانیات به ارزش ریالی هشت میلیون و 730 هزار و 240 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در ماه گذشته تعداد کل بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و واحدهای تولیدی شهرستان مهاباد، یک هزار و 558 مورد و تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده 158مورد به ارزش 102 میلیون و 632 هزار و 600 ریال بوده است.

وی گفت: تعداد 192 مورد بازرسی نیز از واحدهای نانوایی صورت گرفت و 19 فقره پرونده به ارزش ریالی23 میلیون و 670 هزار و 250 ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار