کد خبر: ۳۸۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 05 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به شناسایی ۱۶۰۰ خانواده مددجوی فاقد مسکن در یزد گفت: ۹۰ درصد اهداف عمرانی کمیته امداد یزد محقق شد.
 محسن علیزاده  در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهار داشت: در راستای رفع مشکل مسکن نیازمندان استان یزد، اقدام به شناسایی مددجویان فاقد مسکن کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه، یک هزار و 600 مددجو را شناسایی کرده و مقرر شد که با برنامه میان مدتی که برای خودمان طراحی کردیم، تا پایان سال آینده، برای این خانوارها مسکن ایجاد کنیم که تا اینجای کار اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد در بحث مسکن مددجویان به دو بخش احداث و تعمیرات تقسیم بندی می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه امسال 90 درصد از اهداف کمیته امداد یزد در این حوزه تحقق پیدا کرده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته کمیته امداد در ارتباط با احداث منزل مسکونی برای مددجویان موفق به ساخت 216 مسکن و در حوزه تعمیرات هم 677 منزل مسکونی مددجویان تعمیر شده است.

وی کل هزینه انجام شده عمرانی سال گذشته کمیته امداد یزد را 37 مورد دانست و ادامه داد: امسال 101 مورد احداث و 730 مورد تعمیرات داشتیم که در مجموع برای حوزه عمرانی امسال در 11 ماهه 28 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با فعالیت‌های عمرانی، اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش شده که در این عرصه به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

علیزاده افزود: برنامه‌ریزی حوزه عمرانی کمیته امداد بر این است که به یاری خداوند تا پایان امسال میزان تحقق این اهداف را به 100 درصد برسانیم.

وی به جشن نیکوکاری اشار کرد و افزود: امسال علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، 9 پایگاه عرضه دستاوردها و تولیدات خودکفایی مددجویان کمیته امداد یزد عرضه می‌گردد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار