به بهانه سفر استاندار کرمانشاه به ایلام ؛
بی دلیل با سفر استاندار کرمانشاه به مهران به یاد سفر آن سالهای فلاحت پیشه افتادم . از قدیم گفته اند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد .رفتار و اعمال همسایه، همزبان با پرونده ی منطقه ی آزاد شدن مهران و شرکت نفت و گاز غرب و.. نشان داده که این خواهر خوانده هیچ منفعتی برای ایلام ندارد .
کد خبر: ۳۸۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 04 March 2017

تابناک ایلام:سفر استاندار کرمانشاه به ایلام و شهرستان مهران و بازدید وی از مرز ،ناخودآگاه بنده را به یاد سفر فلاحت پیشه در مجلس هشتم به ایلام انداخت .در آن زمان نماینده اسلام آباد به مهران آمد و قرار بود بازدید دوستانه ای از مرز مهران داشته باشد ، ولی در کمال ناباوری همراهان وی از ضعف های مرز مهران تصویر برداری کرده و فلاحت پیشه آن زمان در مجلس ،از این تصاویر برای موجه نشان دادن مرزهای کرمانشاه نسبت به مرز مهران استفاده کرد.

بی دلیل با سفر استاندار کرمانشاه به مهران به یاد سفر آن سالهای فلاحت پیشه افتادم . از قدیم گفته اند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد .رفتار و اعمال همسایه ،همزبان با پرونده ی منطقه ی آزاد شدن مهران و شرکت نفت و گاز غرب و.. نشان داده که این خواهر خوانده هیچ منفعتی برای ایلام ندارد .

در لایحه آزاد شدن مهران نه تنها هیچکدام از نمایندگان کرمانشاه به آن رای مثبت نداده بلکه برای رای نیاوردن آن هم رایزنی کردند.ولی امروز که بحث منطقه آزاد شدن قصر شیرین پیش آمده می خواهند تجربیات و زحمات ما را مورد بهره برداری خود قرار دهند .در حقیقت ایلام همیشه زیر نام کرمانشاه گم بوده و ما نتوانسته ایم آن طور که باید، به جایگاه خود برسیم .

امروز 65درصد منابع نفت و گاز غرب کشور در ایلام است ،ولی دفتر مرکزی نفت و گاز غرب کشور در کرمانشاه بوده و امکانات، نیرو ها و پیمانکاران آن اکثرا کرمانشاهی هستند .

از مسئولین استان ایلام می خواهیم در این دست ارتباط ها همیشه جانب احتیاط را رعایت کرده و منافع استان را در اولویت قرار دهند .

تجربه نشان داده همسایه شمالی ما منافعی برای استان ما نداشته و تا امروز هر چه بوده از ما به این استان رسیده است.ما در بحث تابلو های مسیر تهران به ایلام که از کرمانشاه عبور می کند ،خیری از استان همسایه ندیده ایم .

 این عزیزان امروز که بحث آزاد شدن قصر شیرین پیش آمده و به دانش و رای ما نیاز دارند خود را به مسئولین ایلام نزدیک می کنند ولی دیروز که ما برای مهران به آنها نیاز داشتیم نه تنها کمک نکردند ،بلکه در مسیر آن سنگ اندازی نیز انجام دادند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار