یاداشت از حسین احمدی؛
تابناک: واقعا سرگرمی بس است. اگر طرحی برای محیط زیست و زاینده رود دارید بیان کنید و گرنه می خواهید چه کنید برای اصفهان؟ مسایل جزیی نگر را به شهر دیگر ببرید اینجا مشکلات اساسی دارد. مسایل سیاسی وجناحی را به جای دیگر ببرید اینجا مشکل آب و محیط زیست و بیکاری دارد.
کد خبر: ۳۸۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 04 March 2017
تابناک اصفهان:                                                                                                                                                                                                                                                                این روزها عده ای دوباره به میدان آمده اند تا ازمردم بهره ببرند وبه مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند. چهره حسن کامران دستجردی و جناب رسایی چشم نواز بود. آیا این دوستان فقط از مردم رای می خواهند؟.
 
دیگر با مسائل اصفهان کاری ندارند. آقای حسن کامران قریب 20 سال کرسی اصفهان را اشغال کرد. در دوره هایی که برای آب اصفهان نقشه های زیادی کشیده شد و ایشان مشغول نامه نوشتن برای یک نفر بود که یا سر کاری برود و یا 10 هزار تومان به او بدهند . که اکثر نامه ها نیز بدلیل کثرت آن بی جواب می ماند. 
 
اما درهمین 20 سال اتفاقات زیادی برای اصفهان افتاد و ما سرگرم این نامه ها بودیم و به قول مولایمان حضرت امیر علیه السلام به کارهای کوچک پرداخته بودیم و از کارهای اصلی بازمانده بودیم. اصفهانی که روزی سرآمد بود به واسطه این روش ها و سرگرمی ها به جایی رسید که محیط زیست آن را کسی نتوانست سر و سامان دهد و کشاورزان آن پس از هزاران سال بیکار شدند و دارای معضلات فرهنگی و اجتماعی شد.
 
آیا تابه حال این دوستان نقدی هم از خود کرده اند؟                                       
 
واقعا آقای رسایی چه فکری کرده است؟ آیا می خواهد اصفهان را پایه جنجال های کرسی های مجلس قرار دهد؟ یا آمده است مسایل آبی اصفهان را حل کند. آخر در اصفهان خیلی ها آمدند و بر کرسی نشستند تا موضوع آب اصفهان را حل کنند. جالب است موضوع آب همه جا حل شد مگر اصفهان. 
 
واقعا سرگرمی بس است. اگر طرحی برای محیط زیست و زاینده رود دارید بیان کنید و گرنه می خواهید چه کنید برای اصفهان؟ مسایل جزیی نگر را به شهر دیگر ببرید اینجا مشکلات اساسی دارد. مسایل سیاسی وجناحی را به جای دیگر ببرید اینجا مشکل آب و محیط زیست و بیکاری دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار