مسئول انجمن نمایش استان کرمانشاه از استقبال کم نظیر مخاطبان از اجرای نمایش دینی «این یوسف» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 03 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ، چند روزی است که به مناسبت ایام فاطمیه، نمایش «این یوسف» به نویسندگی «مرتضی اسدی مرام» در سالن مهر حوزه هنری کرمانشاه اجرای عموم  دارد.

این نمایش که با نگاهی دینی وقرآنی به موضوع ایثار وشهادت پرداخته یکی از پرمخاطب ترین آثار این روزهای سالن های کرمانشاه است. جذب مخاطب جوان و به خصوص دانشجویان از ویژگی های این نمایش است که باعث شده، بیشتر صندلی های سالن از مخاطبان پر شود. محمد رضا درند، مسئول انجمن نمایش استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال کم نظیرمخاطبان خصوصا قشر جوان از نمایش فوق گفت: این نشان دهنده توان اجرایی گروه وتاثیر گذاری نمایش به روی مخاطب جوان است.

وی افزود: این نمایش کاری است که به دور از شعار زدگی و با اجرایی فنی و یکدست تماشاچی را بر روی صندلی میخکوب می کند.

 درند حضور مدیران ارشد استان از جمله موسوی اجاق رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، جلالی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری کلان شهر کرمانشاه، سروری مدیر حوزه هنری استان، اعضاء هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان، اعضاء شورای ارزشیابی ونظارت، پیشکسوتان و هنرمندان فعالی چون هواس پلوک، محمدرضا زندی، سیدجواد معراجی، معاونین و کارشناسان حوزه هنری را دلیل خوبی برای قوت این نمایش در آشتی دادن مسئولین با سالن های تئاتر دانستمسئول انجمن نمایش استان کرمانشاه  خاطر نشان کرد: در حال حاضر همزمان با نمایش فوق، ۴ نمایش خوب در سالن های شهر کرمانشاه اجرا می شوند اما «این یوسف» شاهد استقبال مخاطبان - آن هم در سالنی که به طور مستمر درآن اجرای نمایش صورت نمی گیرد و مخاطب خود را ندارد- است.

وی یادآور شد: نمایش این یوسف برگزیده  جشنواره سراسری ایثار خلاق کوتاه است و  در چهار بخش کاندید جایزه بوده است. هم چنین بازیگر این نمایش «حسین نادری» موفق به کسب جایزه بازیگری شده است.

لازم به ذکر است، نمایش مذکور تا روز ۱۳اسفند ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه درسالن مهرحوزه هنری ابتدای خیابان خیام اجرای عمومی دارد.هم چنین نمایش «دربی» به نویسندگی و کارگردانی خانم سمیه مهری  و نمایش «خانم» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی خانم ندا صادقیان و آقای فرهاد لاری در سالن های تاتر شهر و نمایش «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی خانم نسترن رستمی نیز همزمان با نمایش «این یوسف» در سالن تجربه مجتمع شهید آوینی اجرای عموم دارد.

انجمن نمایش استان تلاش کرده با همکاری شهرداری وحوزه هنری در روزهای پایان سال هر روز در چند سالن اجرای عموم داشته باشد و این اقدام کم نظیر بوده است چرا که معمولا در این فصل از سال سالن ها خالی بودند و اجرایی وجود نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار