رضوانی جلال با اشاره به یارانه صادراتی کشمش، یادآور شد: مقرر بود به ازای هر کیلوگرم کشمش ۲۰۰ تومان یارانه صادراتی اختصاص داده شود اما این روند ازلحاظ مبلغ تأثیرگذاری کمی در صادرات داشته که با پیگیری استان و نمایندگان مجلس این عدد به ۵۰۰ تومان رسیده است.
کد خبر: ۳۸۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 02 March 2017
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: در 10 ماهه امسال 241 میلیون دلار محصول کشاورزی از استان همدان صادر شده است.

به‌گزارش ایسنا،منصور رضوانی‌جلال در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان همدان، اظهار کرد: صادرات مصحولات کشاورزی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد دارد و امیدواریم تا پایان سال رشد قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه صادرات کشمش نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: امسال 30 هزار تن کشمش از استان همدان صادر شده در صورتی‌که در سال گذشته 25 هزار تن کشمش از استان صادر شد همچنین 109 هزار تن سیب‌زمینی، 8 هزار تن گشنیز و 6 هزار تن فرآورده لبنی صادر شده است.

رضوانی‌جلال با اشاره به یارانه صادراتی کشمش، یادآور شد: مقرر بود به ازای هر کیلوگرم کشمش 200 تومان یارانه صادراتی اختصاص داده شود اما این روند از لحاظ مبلغ تأثیرگذاری کمی در صادرات داشته که با پیگیری استان و نمایندگان مجلس این عدد به 500 تومان رسیده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان بیان کرد: سطح باغات استان جی.پی.اس زده تا میزان دقیق تولید کشمش مشخص شود و به ازای هر کیلوگرم 500 تومان پرداخت می‌شود.

وی افزود: 100 میلیارد تومان تسهیلات صادرات در کشور در نظر گرفته شده که استان همدان تا کنون 59 میلیارد تومان برای دریافت این تسهیلات معرفی شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار