کد خبر: ۳۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 23 May 2015
استاندارالبرز با تاکید بر اینکه باید با تدبیر و درایت حوادث طبیعی و بحران های ناشی از آن را مدیریت کرد، گفت: در بحث مدیریت بحران با هیچ مدیری تعارف نداریم

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز شنبه در نشست شورای بحران و مسکن شهرستان طالقان، افزود: مردم انتظار بهترین خدمات را از مدیران دارند و ما مسوولان باید تمام توان خود را برای خدمت به آنان بکارگیریم.

وی با اشاره به کمبود امکانات دربرخی از بخش ها، ادامه داد: این کمبودها را که در بخش مالی بیشتر محسوس است، می توان با تلاش مضاعف جبران کرد.

استاندارالبرز خاطرنشان کرد: این استان نوپا دارای موقعیت های خاص جغرافیایی است که تنها با برنامه ریزی و تدبیر می توان از مشکلات ناشی از شرایط ویژه آن گذر کرد.

طهایی همچنین با اشاره به حوادث طبیعی ازجمله سیلاب که درابتدای سال در استان رخ داد، افزود: کاهش خسارت های ناشی از این حوادث منوط به انجام تمرینات مختلف مقابله با حوادث طبیعی است که با برگزاری مانورهای بحران می توان دراین زمینه گام های موثری را برداشت.

استاندار البرز با اعلام اینکه دربحث مدیریت بحران با توجه به اهمیت موضوع با هیچ مدیری تعارف نخواهیم داشت، یادآورشد: همه مدیران اعم از شهرستانی و استانی باید این موضوع مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند و ازهیچ تلاش در این زمینه دریغ نکنند.

دراین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز خسارت های ناشی از سیلاب سالجاری را در شمالی ترین شهرستان استان البرز (طالقان ) 120 میلیارد ریال عنوان کرد.
'هیربد معصومی افزود: صورت جلسه مربوط به این خسارت ها به وزارت کشور ابلاغ شده و در اسرع وقت پیگیری می شود، بنابراین لازم است مدیران بحران شهرستان های استان البرز با همکاری بیش از پیش با استانداری زمینه تحقق آن را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد:اکنون طرح های ویژه ای برای پیشگیری از خسارت های ناشی از حوادث غیرمترقبه درسطح استان البرز در دست اجرا داریم که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی ذ یربط بتوانیم در جهت رفع مشکلات ناشی از این حوادث گام برداریم.

در نشست شورای مسکن و بحران شهرستان طالقان مدیران این شهرستان به بیان مشکلات بافت های فرسوده در مسیر رودخانه و سد طالقان پرداختند.

در این نشست تمامی فرمانداران شش شهرستان استان البرز حضور داشتند و بازدید میدانی از خسارتهای ناشی ازسیلاب دراستان البرز در سال جاری صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار