مدیر آبفای سنقر و کلیایی خبر داد:
مدیر امور آبفای سنقر با بیان این مطلب که از ابتدای سالجاری 380 فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب واگذار شده است اظهار داشت از این تعداد :190 فقره انشعاب آب و 190 فقره انشعاب فاضلاب بوده که به متقاضیان واگذار شده است .
کد خبر: ۳۷۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 16 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب  کرمانشاه، محمدمهدی سلطانیان اظهار داشت: استاندارد نمودن 227فقره انشعابات ،نشت یابی 70کیلومتر شبکه توزیع آب ،نشت یابی  50 کیلومتر خطوط انتقال، تعویض 545دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا بخشی از عملکرد این امور بوده است .
وی کیفیت آب شرب را از خطوط قرمز شرکت آب و فاضلاب دانست و ابراز داشت: 94 کیلومتر شستشوی خطوط انتقال آب، 159 کیلومتر شستشوی شبکه توزیع و 16 مورد شستشوی مخازن از دیگر کارهای این امور در راستای بهداشت و سلامت کیفی آب شرب بوده است و تاکید کرد با انجام آزمایشات براساس استاندارد های ملی،بهداشت آب این شهرستان بطور کامل رصد می شود .
سلطانیان تصریح کرد: سرویس و تعمیرات دوره ای الکترو پمپ های ایستگاه پمپاژ آب10 مورد ،تعویض و نصب الکتروپمپ شناورمربوط به منابع تولید 5 دستگاه،تعویض دریچه فاضلاب 35 فقره، همسطح سازی دریچه آب و فاضلاب 46 مورد،مرئی سازی دریچه آب و فاضلاب 50 فقره ، لایروبی منهول فاضلاب1016 فقره و 1019 فقره رفع حوادث خط انتقال آب،شبکه توزیع آب و حوادث اصلی و فرعی فاضلاب   از دیگر اقدامات این امور  در مدت ذکر شده است .
سلطانیان در پایان تعداد مشترکین این شهرستان را بالغ بر 14هزار و800مشترک عنوان کرد و گفت : منابع تامین آب این شهرستان از 21حلقه چاه عمیق  تامین می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار