نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ثمره سال ها مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است که پا به پای امام راحل(ره) برای پیروزی انقلاب مجاهدت کردند.
کد خبر: ۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 09 February 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ثمره سال ها مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است که پا به پای امام راحل(ره) برای پیروزی انقلاب مجاهدت کردند.

به گزارش ایرنا 'احمد آریایی نژاد' در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان ملایر اظهار داشت: این در حالیست که دشمنان در طول 36 سال حیات انقلاب اسلامی، به شکل های مختلف قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند، اما با پشتوانه مردمی و رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب این توطئه ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: طبق تاکیدات امام راحل(ره) که فرمودند 'نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد' باید برای حفظ و حراست و اقتدار انقلاب اسلامی بکوشیم و از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

آریایی نژاد افزود: هر گاه که احساس کردیم از اهداف و آرمان های انقلاب فاصله گرفته ایم، باید وصیت نامه امام راحل(ره) را مرور کنیم تا با قوت و اقتدار در مسیر انقلاب راه خود را ادامه دهیم.

در هشتیمن روز از دهه فجر، 16 طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در ملایر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

کلینیک تخصصی فخریه ملایر با اعتبار یک میلیارد ریال و بخش بازسازی شده قلب مردان بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با سه میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

همچنین یک واحد بسته بندی کشمش در ناحیه صنعتی سهند ملایر با اعتبار هفت میلیارد ریال و کارگاه پرورش قارچ خوراکی رضا و میثم جباری در روستای ازناو با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح بهسازی و جدولگذاری محور اصلی روستای پیهان و همزمان روستاهای مصلحان، طائمه و لایروبی قنات روستای طائمه در مجموع با اعتبار یک میلیارد و 763 میلیون ریال و افتتاح حسینیه روستای فروز با سه میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های قابل افتتاح بود.

طرح نظام جامع مالیاتی در شهرستان ملایر با دو میلیارد ریال اعتبار، روکش اسفالت محور همدان-ملایر به طول شش کیلومتر با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و روکش آسفالت محور ملایر-توره به طول 14 کیلومتر با اعتبار هشت میلیارد و 200 میلیون ریال نیز در این روز به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های شهرک صنعتی شیشه امام رضا(ع) در بخش جوکار با اعتبار 12 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز از دیگر طرح هایی بود که با حضور مسوولان بهره برداری شد.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار