نصف جهان در میان تیتر خبرها؛
تابناک: تاکنون انجمن قطعه سازان خودرو در کشور ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های خودروسازی ایران طلب دارند.
کد خبر: ۳۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 22 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، اصفهان در هفته ای که گذشت میزبان یک وزیر و یک قهرمانی در دنیای ورزش بود.

تیم سپاهان اصفهان، برای پنجمین بار در بازی های لیگ برتر قهرمان کشور شد و موجی از شادی را در دل اصفهانی ها ایجاد کرد.

سپاهان در بازی با تیم سایپا توانست با نتیجه دو بر صفر و نیز در نتیجه تساوی تیم تراکتور سازی تبریز و نفت به این جام دست یابد.

محمد فرهادی وزیر علوم نیز در سفر به اصفهان و با حضور در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، برج علم و فناوری اصفهان را کلنگ زنی کرد.

فرهادی در این سفر خبر از حذف برهی رشته های دانشگاهی و تعیین تکلیف وضعیت سرپرستی ریاست دانشگاه اصفهان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در صورت ورود شورای عالی به این موضوع را داد.

وی البته گفته است که هنوز نوبت به سرپرست دانشگاه اصفهان نرسیده است و پرونده سایر سرپرستان روی میز کار شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

همچنین گشایش نمایشگاه بین المللی قطعه سازان اصفهان با حضور نمایندگانی از چند استان کشور در این نمایشگاه در این هفته افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه محمدباقر رجال ، رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت:‌ تا کنون انجمن قطعه سازان خودرو در کشور ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های خودروسازی ایران طلب دارند.

همچنین با صدور حکمی از سوی رسول زرگرپور ، استاندار اصفهان، عقدایی معاون سیاسی امنیتی استان به سمت رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان منصوب شد.

همچنین در حاشیه افتتاح میدان استقلال اصفهان، معاون عمرانی شهردار اصفهان از آزمایشی بودن خطوط بی آر تی در شهر اصفهان سخن گفت و گفت: ما این خطوط را در ابتدا به صورت آزمایشی در شهر راه اندازی کردیم به همین دلیل در استفاده از مصالح برای این خطوط از مواد استاندارد استفاده نشده است!

فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز این هفته به میان خبرنگاران آمد و از ثبت جهانی سه قنات استان خبر داد و گفت: در حال حاضر سه قنات تاریخی وزوان، قنات مزدآباد در میمه و قنات مون در شهر اردستان به ثبت جهانی خواهند رسید که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :