مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: ترویج روحیه بی تفاوتی نسبت به ارزش های اسلامی، برنامه هدفمند و مستمرغرب برای ملت ایران است.
کد خبر: ۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ 09 February 2015
 مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: ترویج روحیه بی تفاوتی نسبت به ارزش های اسلامی، برنامه هدفمند و مستمرغرب برای ملت ایران است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام 'محمد حسن فاضلیان'در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران(کوثر) تویسرکان افزود: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب برای همه سطوح جامعه در بخش های مختلف برنامه های ضد فرهنگی طراحی کرده اند و به فراخور شرایط زمانی و مکانی به مرحله اجرا درمی آورند.

وی بیان کرد: نظام سلطه جهانی می خواهد مردم ایران نسبت به آرمان های اصیل اسلامی و انقلابی دلسرد شوند و از این طریق آنها به مقاصد شوم خود دست یابند.

به گفته فاضلیان ترویج بی بندو باری و بی تفاوتی در مقوله عفاف و حجاب یکی از مهمترین مصادیق جنگ فرهنگی دشمنان به حساب می آید.

وی با اشاره به تسلط اراده خدا بر برنامه ریزی های بشری در شرایط خاصی از تاریخ گفت: یوم الله یعنی روزی که اراده و خواست پروردگار عالم بر همه آشکار و واضح و قابل مشاهده و لمس است.

حجت الاسلام فاضلیان اذعان کرد: شکر گزاری و صبر بزرگترین عوامل نصرت و یاری از طرف خداوند متعال است که یوم الله را رقم می زند.

وی متذکر شد: وقتی مردم ایران در سال 57 یکصدا و همدل در راه خدا به پا خواستند نصرت خداوند محقق و یوم الله 22 بهمن ایجاد شد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب کوه الوند است که از بیش از 103 هزار نفر جمعیت برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار