با اقدام به موقع پلیس شهرستان نیشابور خراسان رضوی 70 میلیارد ریال لوازم و دستگاه های هیئت مدیره یک موسسه مالی و اعتباری قبل از فروش توقیف شد.
کد خبر: ۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 21 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی برانتقال پنهانی کلیه دستگاه ها و ماشین آلات یک معدن از سوی هیئت مدیره یکی از موسسات مالی و اعتباری به نیشابور جهت جلوگیری از توقیف آن ها در مشهد بلافاصله دو تیم عملیاتی پلیس امنیت عمومی به آدرس مربوطه اعزام شدند.

سرهنگ "سید حسن حسینی" افزود: در تحقیقات تكمیلی در این خصوص مشخص شد تعداد 37 دستگاه یک معدن سنگ شامل ژنراتور بزرگ دیزلی، دستگاه کوه برش، ژنراتور برق ،دستگاه کنتور ولتاژ برق و ... متعلق به یكی از اعضای هیئت مدیره یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد می باشد که جهت جلوگیری از توقیف اموال از سوی دادستانی مشهد با سه دستگاه تریلی به نیشابور انتقال و قصد فروش آن ها را در شهرستان دیگری دارد.

وی خاطر نشان کرد : ماموران پلیس امنیت عمومی با یك سری تحقیقات میدانی گسترده محل اختفای اموال را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ساعت 23 شب گذشته كلیه وسایل را توقیف کردند.

در خور یادآوری است، در این خصوص پرونده تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار