بدنبال انتشار این خبر ،سازمان بهریستی استان ایلام به خبر فوق واکنش نشان داده وبا انتشار جوابیه ای ،خواستار انتشار آن در سایت تابناک شده است .
کد خبر: ۳۷۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 12 February 2017
بدنبال انتشار خبر تجمع  روز گذشته جمعی از معلولین تحت حمایت سازمان بهزیستی استان ایلام در مقابل استانداری ایلام ،خبرنگار سایت خبری تابناک بر اساس رسالت خبری خود با حضور در بین تجمع کنندگان مبادرت به انتشار یک خبر با تیتر "مسئولیت تعیین تکلیف سرمایه از دست رفته معلولین استان بر عهده کیست "نمود.
 
به گزارش تابناک ایلام،بدنبال انتشار این خبر ،سازمان بهریستی استان ایلام به خبر فوق واکنش نشان داده وبا انتشار جوابیه ای ،خواستار انتشار آن در سایت تابناک شده است .
متن جوابیه به این شرح است:
جوابيه روابط عمومي اداره كل بهزيستي استان ايلام
در پي تجمع جمعي از مددجويان تحت پوشش بهزيستي ايلام در اعتراض به بلاتكليفي آنها در خصوص احداث مسكن ، در تاريخ 23/11/95 در مقابل استانداري ايلام ،جوابيه ي اين اداره كل براي درج در سايت بحضورارسال مي گردد.
در مورخ 15/6/1391 و با هدف تامين مسكن معلولين شهر ايلام اين اداره كل اقدام به انعقاد قرارداد با شركت ساختماني بيتا ويلاي زاگرس به منظور ساخت 264 واحد مسكوني مهر مي نمايد. پيگيري هاي سازمان محترم بازرسي در آن مقطع منتج به لزوم تشكيل تعاوني از طريق خود معلولين و عدم مداخله مستقيم بهزيستي مي شود كه با توجه به اين موضوع معلولين اقدام به تشكيل تعاوني نموده و با تشكيل مجمع عمومي چند نفر از معلولين به عنوان اعضاء هيئت‌مديره انتخاب مي شوند و اين افراد در اولين اقدام مقادير وجوه پرداختي معلولين بالغ بر 12/000/000/000ريال را از حساب شركت بيتا ويلاي زاگرس به حساب تعاوني منتقل مي نمايند و بنا بر ادعاي خود در آن زمان در راستاي خريد زمين و منعقد نمودن قرارداد با پيمانكاران جديد اقدام نموده ولي هيچكدام به نتيجه نرسيده كه البته برخي از اين اقدامات از نظر حقوقي و مالي با شبهات فراواني همراه بوده است. درنهايت شركت تعاوني در مردادماه 1392 به صورت خودسرانه اقدام به انعقاد قرارداد با شركت جهان سازان بعنوان پيمانكار پروژه خود مالكي  مي نمايد. از آن زمان تاكنون و با وجود تغيير دوباره هيئت مديره تعاوني و عليرغم دريافت مبلغ 18/000/000/000ريال از معلولين توسط شركت تعاوني پيشرفت پروژه صفر درصد بوده كه همواره اعتراضات فراوان معلولين را به همراه داشته. با توجه به تشكيل تعاوني، اداره كل بهزيستي اجازه دخالت مستقيم را ديگر نداشته و از طريق برگزاري جلسات مكرر با تعاوني و ساير ارگانهاي مرتبط و مكاتبات فراوان موضوع را پيگيري و اعضاي هيئت مديره تعاوني را جهت استحقاق حق اعضاي تعاوني راهنمايي نموده است. هم اكنون نيز وكيلي داراي تخصص در اين امر را جهت پيگيري مجدانه اين موضوع انتخاب تا همراه مسئولين تعاوني در امر قضايي نمودن اين مهم باشد.
روابط عمومي اداره كل بهزيستي استان ايلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار