در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
همزمان با طلیعه فجر انقلاب اسلامی و در شب 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بانگ الله اکبر بر فضای استان قم طنین انداز شد و در سی و هشتمین جشن بهار آزادی یک بار دیگر خاطرات دوران انقلاب اسلامی با حضور کودکان و نوجوانان بر روی پشت بام ساختمانهای ام القرای جهان اسلام در اذهان مرور شد.
کد خبر: ۳۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، امشب به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن آسمان تمامی بخش های استان قم نورافشانی شد و آحاد مردم بخصوص نوجوانان و جوانان با سردادن ندای الله اکبر طلیعه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در شهر مقدس قم مرکز استان قم و دومین حرم اهلبیت (ع)، طنین فریاد الله اکبر در سطح شهر رنگ و بوی خاصی از دوران پیروزی انقلاب در بهمن 57 را تداعی کرد.

 براساس این گزارش مردم همیشه در صحنه قم با گامهای استوار در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد و با حضور و مشارکت حداکثری خود شیرینی نشات گرفته از طلیعه فجر انقلاب را برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو با یکدیگر تقسیم خواهند کرد و ندای وحدت و یکدلی را در سال همزبانی با هم سر خواهند داد تا بر شکوه ایران اسلامی در افکار عمومی جهانیان بیفزایند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار