رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی استان قم خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امشب تا فردا صبح بارش را در استان به صورت متناوب داریم و این بارش در ارتفاعات استان قم ممکن است به صورت برف هم باشد.
کد خبر: ۳۷۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان قم نیمه ابری به تدریج ابری و در اوایل شب همراه با بارش پراکنده است.

وی ادامه داد: فردا هم هوای استان قم نیمه ابری، اوایل شب با رگبار پراکنده و به تدریج همراه با کاهش ابر پیش بینی می‌شود، روز شنبه هم هوای استان قسمتی نیمه ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: امروز حداقل دمای استان قم یک درجه و حداکثر دما هم 11 درجه است اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان به دو و 13 درجه می‌رسد، روز یکشنبه هم حداکثر دمای استان قم 11 درجه و حداقل دما یک درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: طی سه روز آینده وزش باد در استان با جهت غربی و با سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امشب تا فردا صبح بارش را در استان قم به صورت متناوب داریم، این بارش در ارتفاعات استان ممکن است به صورت برف باشد. فردا شب هم احتمال رگبار پراکنده در قم وجود دارد، یکشنبه شب و روز دوشنبه هفته آینده هم بارش را در استان داریم.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا در تمام کشور به خصوص مناطق جنوب شرقی و شمال غربی بارش داریم و البته این بارش‌ها در مرکز کشور کمتر است.

قاضی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای استان قم اظهار کرد: امروز غبارآلودگی را در استان داشتیم، اما از امروز تا اواسط هفته آینده پایداری هوا در استان قم کم می‌شود و در این مدت غبارآلودگی در استان نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت اخیر، گرم ترین منطقه استان قم منطقه جمکران با 16 درجه و سردترین منطقه استان هم منطقه دستجرد با 1- درجه بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار