بهزیستی با هدف تجلی پایتخت معنوی جهان اسلام در بین کودکان مشهد برگزار می‌کند؛
جشنواره‌ی، تجلی پایتخت معنوی جهان اسلام در مهدهای کودک مشهد با عنوان «آفتاب هشتم» آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،رئیس بهزیستی مشهددر مراسم افتتاحیه‌ی این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف معرفی فرهنگ تشیع با زبان و بیان کودکانه و جلب مشارکت کودکان در موضوعات فرهنگ دینی است.
هادی قیصری افزود: در این جشنواره، 20 هزار کودک از 450 مهد کودک شهری و روستایی مشهد فراخوان شده‌اند و انتظار می‌رود بیشتر این عزیزان در این جشنواره شرکت کنند.
وی با بیان اینکه دبیرخانه‌ی جشنواره در مرکز تأمین و توسعه‌ی خدمات بهزیستی در میدان راهنمایی مشهد قرار دارد گفت: کودکان شرکت کننده در جشنواره تا 25 فروردین‌ماه 96 فرصت دارند که آثار تولیدی خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.
قیصری مهلت بررسی آثار رسیده را اول تا دهم اردیبهشت عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه‌ی جشنواره 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی موضوعات جشنواره را توحید، امام‌شناسی، ادب و اخلاق، تنهای بی‌همتا، خدای یکتا، پیامبر و نونهالان، زیارت امام رضا(ع)، کودک و انقلاب اسلامی، وحدت و همبستگی، راستی و صداقت، تعاون و همکاری، نظافت‌ و پاکیزگی، احترام به دیگران و مخلوقات خدا، و نظم و رعایت مقررات اعلام کرد.
رئیس جشنواره‌ی «آفتاب هشتم» گفت: آثار کودکان شرکت کننده باید در قالب عکس، پوستر، نقاشی و کتاب‌ دست‌ساز باشد و خانواده‌ها می‌توانند در ارائه‌ی این آثار به فرزندان‌شان کمک کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار