کمیته امداد کشور با بیان اینکه ساخت مسکن اولویت مهم برای نیازمندان در کمیته امداد است گفت: تا پایان امسال ۴۰ هزار مسکن برای افراد زیرپوشش کمیته امداد ساخته می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 08 February 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سید پرویز فتاح عصر امروز همایش خیرین مسکن‌ساز که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در شیراز برگزار شد با اشاره به اینکه کمیته امداد 150 هزار خانواده زیرپوشش فاقد مسکن دارد اظهار داشت: مردم در کنار دولتمردان و مجلس برای ساخت مسکن محرومان به خوبی پای کار آمده‌اند و امیدواریم موضوع تامین مسکن نیازمندان به نتیجه مطلوب و سرمنزل مقصود برسد.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه 96 و  همچنین برنامه توسعه ششم به موضوع کمک به نیازمندان توجه ویژه شده است بیان کرد: باید کاری کنیم که نتایج مثبت آن به نفع نیازمندان جامعه و ولی نعمتان این نظام رقم بخورد.

فتاح با بیان اینکه در ساخت مسکن باید با برنامه‌ریزی به موضوع‌های فنی و اقتصادی توجه ویژه شود تا بتوان با کمترین هزینه بهترین خانه‌ها را برای نیازمندان ساخت افزود: یکی از کارهای مهم مجلس برای ساخت مسکن برای بیماران نیازمند معاف کردن آنان از پرداخت هزینه برای انشعاب‌های گاز، برق و آب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار