چهره های برتر و تاثیرگذار هنرهای نمایشی فارس در مراسم اردیبهشت تئاتر فارس تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲ 21 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:شامگاه چهارشنبه در جریان برگزاری جشن تئاتر فارس که در ادامه ویژه برنامه های اردیبهشت تئاتر ایران برگزار شد،از چهار چهره تئاتری فارس تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور پرشور اهالی تئاتر استان برگزار شد پس از خواندن بیانیه از علی نقی رزاقی، امیررضا کوهستانی، اشرف طباطبایی و ابوالفضل فرهادی تقدیر شد.

همچنین انجمن های برتر استان شامل شهرهای شیراز، کازرون، لار، مرودشت، فسا و انجمن نوپای لامرد مورد تقدیر قرار گرفتند.

در جشن تئاتر فارس از 11 حامی هنر تئاتر که سال گذشته این هنر را تنها نگذاشتند نام برده شد که شهرداران، فرمانداران، روسای شورای شهر، نیکوکاران و هنردوستان در میان این گروه قرار داشتند و مورد تقدیر واقع شدند.

این درحالی بود که از سوی حوزه هنری فارس از عباس چهل تنان، آرمان طیران، سید امین پرس، اردلان خرم نیا، مرضیه مسایلی، محمدفروزان، نوید جعفری و فرهاد ارشاد به عنوان چهره های پرکار هنر نمایش استان در سال گذشته تقدیر شد.

در بخش تقدیر از نمایندگان تئاتر فارس در جشنواره بین المللی تئاتر فجر کارگردانان نمایش های کسوف و بوی خوش سیمرغ تجلیل شدند.

در جشن تئاتر فارس که بخشی از اردیبهشت تئاتر ایران است در بخش تقدیر از مولفان و مترجمان نمایشنامه، رقیه ارشادی نویسنده لارستانی، محمد اسماعیل پیمان و احسان شادمانی از شیراز تجلیل شدند.

ابوالفضل فرهادی، کارگردان نمایش کسوف جایزه خود را به سعید رضا خوش شناس نمایشنامه نویس شیرازی هدیه کرد.

در پایان این جشن، نمایشی خیابانی از شهرستان فسا در فضای باز تالار حافظ به اجرا در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار