کد خبر: ۳۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 20 May 2015
استاندار البرز با بیان اینکه تنها 20 درصد شبکه فاضلاب کلانشهر کرج اجرایی شده است، گفت: این بخش مهم برای اتمام نیاز به مساعدت بیش از پیش دولت دارد.
به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی شامگاه چهارشنبه درنشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شد، افزود: بخشی از آب شرب کرج از طریق سدهای طالقان و کرج و بخشی دیگر از طریق چاه های شهری تامین می شود.
وی تاکید کرد: بنابراین نیاز فوری برای سرمایه گذاری دراین بخش داریم که علاوه براین موضوع سرمایه های ارزنده ملی نظیر فرودگاه و منطقه ویژه پیام نیز دراین استان نوپا وجود دارد.
استاندار البرز توسعه صادرات را ازدیگر نیازهای استان البرز برشمرد و افزود: با توجه به نقش فرودگاه پیام در این امر مهم لازم است تدابیر جدی در زمینه تامین سوخت یارانه ای صورت گیرد.
طهایی استان البرز را دارای شرایط ویژه جغرافیایی و جمعیتی دانست و گفت: اتوبان تهران - قزوین یکی از محورهای مهم ارتباطی کشور است که از استان البرز عبور می کند، بنابراین با اتمام ادامه بزرگراه شهید همت می توان گام های موثری را در کاهش ترافیک برداشت.
وی اضافه کرد:شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری امسال 100میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص داده اند و استان البرز به شدت نیاز به تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه مهم ملی است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: تامین روشنایی جاده مهم چالوس که ترددهای بسیاری در آن به ویژه درایام تعطیل صورت می گیرد، از موضوعات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، ضمن آنکه آزاد راه شمال درجای خود از دیگر پروژه های تاثیرگذار در کاهش ترافیک به شمار می رود.
وی گفت: یکی ازمشکلات استان البرز چارت سازمانی است و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درخواست می شود تا یک تیم کارشناسی برای بررسی این مساله مهم تشکیل دهد.
ساختمان استیجاری برخی از ادارات، ردیف جذب نیرو که در31 استان کشور مساوی است درحالی که استان نوپای البرز با توجه به نیازهای استخدامی و اداری باید ویژه دیده شود، ازدیگر موضوعاتی بود که استاندارالبرز به آنها پرداخت .
دراین نشست ذبیح الله قائمی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز از سوی نوبخت به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار