مدیر عامل شرکت نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، خدمت‌رسانی و و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله مهاجرت و افزایش حاشیه‌نشینی را نیازمند توجه و همکاری همه دستگاه و مسوولان دانست
کد خبر: ۳۷۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 06 February 2017
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی کهگیلویه و بویراحمد از برخورداری 1700 روستای استان از نعمت برق خبر داد و گفت: معابر 1530 روستا از این تعداد روشنایی کامل دارند.

داوود راهزادی امروز در گفت‌وگو در خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: توجه به روستاها و تلاش برای برخورداری آنها از نعمت برق و روشنایی یکی از رسالت‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات انجام در روستاهای استان، افزود: با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در استان از نعمت برق برخوردار شده اند.

راهزادی در ادامه از برخورداری 1700 روستای استان از نعمت برق خبر داد و گفت: معابر 1530 روستا از این تعداد نیز روشنایی کامل دارند.

وی با بیان اینکه تنها تعداد کمی از روستاهای استان برق ندارند، گفت: برخی از روستاها که زیر 20 خانوار هستند مثلا 15 یا 10 خانوار دارند برق ندارند که در تلاش هستیم این روستاها را نیز پوشش دهیم.

این مسوول با اشاره به مهاجرت برخی از روستائیان به شهر، یادآور شد: این مهاجرت‌ها باعث شده تا تعدادی از روستاها از سکنه خالی شده و همین امر موجب شده تا در روستاهایی که خالی از سکنه هستند برق‌رسانی انجام نگیرد.

راهزادی با بیان اینکه مهاجرت به شهر باعث افزایش حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، افزود: در تلاش هستیم با ارائه خدمات مطلوب به روستائیان شاهد بازگشت روستائیان و کاهش مهاجرت‌ها باشیم.

مدیر عامل شرکت نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، خدمت‌رسانی و و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله مهاجرت و افزایش حاشیه‌نشینی را نیازمند توجه و همکاری همه دستگاه و مسوولان دانست و گفت: اگر دستگاه‌های خدمت‌رسان خدمات مطلوبی در مناطق مختلف به خصوص روستاها ارائه دهند می‌توانند در کاهش مهاجرت و پیشگیری از افزایش حاشیه‌نشینی نقش مهمی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار روشنایی معابر 50 روستای دیگر استان در دست اقدام است، گفت: در تلاشیم تا سال آینده روشنایی معابر تمام روستاهای استان انجام و تکمیل شده باشد.

راهزادی با اشاره به شرایط جغرافیایی و سخت‌گذر بودن استان، گفت: برخی از روستاها در مناطق بسیار سخت‌گذر و دور از دسترس قرار دارند که باید شناسایی و در صورت داشتن شرایط لازم کار برق‌رسانی به آنها انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار