فرماندار دره شهر گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه ایجاد اشتغال برای 231 نفر از فارغ التحصیلان جویای کار در این شهرستان فراهم می شود.
کد خبر: ۳۷۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 05 February 2017
همزمان با ششمین روز دهه فجر آیین بهره برداری و کلنگ زنی 27 طرح طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و فرهنگی در شهرستان دره شهر روز یکشنبه با حضور استاندار ایلام آغاز شد.


به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر شفیع زاده  در این آیین گفت: : برای اجرای این تعداد طرح، 48 میلیارد و 610 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در حوزه های مختلف هزینه شده است.
 
وی اظهار کرد: کلنگ زنی پارک یادمان شهدای گمنام، احداث ساختمان آتش نشانی، اصلاح شبکه برق رسانی به 10 روستا، افتتاح پل پشته ماژین، کلنگ زنی فاز اول پارک ایران، کلنگ زنی هفت خانه بهداشت روستایی و افتتاح مسکن محرومان از مهمترین این طرح هاست.
 
وی یادآور شد: همچنین افتتاح طرح گلخانه‌ای با اشتغالزایی ۶ نفر از مددجویان بهزیستی و با اعتبار یک میلیارد ریال، نوسازی و تجهیز پنج مرکز بهداشتی درمانی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و کلنگ‌رنی ساختمان بهداشت روستای دلفان‌آباد از دیگر طرح های شهرستان دره شهر به مناسبت دهه فجر است.

کلنگ زنی پارک یادمان شهدای گمنام دره شهر با حضور استاندار ایلام
به گفته مدیرکل منابع طبیعی ایلام، پارک یادمان شهدا دره شهر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و زیبا سازی این مکان مقدس در سطح پنج هکتار احداث می شود.
 
رضا احمدی اظهار کرد: برای اجرای این طرح مبلغ ۹ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استان اختصاص یافته است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار