امسال سه میلیارد و ۴۱ میلیون ریال اعتبار برای تامین هزینه های ازدواج مددجویان کمیته امداد شهرستان هرسین اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۳۷۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 05 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ همزمان با سال روز ولادت حضرت زینب(س) و دهه مبارک فجر ۲۲ نوعروس تحت حمایت کمیته  امداد شهرستان هرسین با دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه راهی خانه بخت شدند. بیش از ۴۴۰ میلیون ریال اعتبار نیز برای تسهیل ازدواج  این نوعروسان به آنان پرداخت شده است.

وحید ارم آبادی، مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین با بیان اینکه نوعروسان و بانوان نیازمند از کمک هزینه خرید جهیزیه تا سقف ۲۰ میلیون ریال و پسران مددجو از هدیه ازدواج تا سقف ۱۰ میلیون ریال بهره مند می شوند، گفت: ۱۸۲ نوعروس، بانو و پسر تحت حمایت هرسینی از  ابتدای سال جاری تاکنون با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شده اند.

ارم آبادی تصریح کرد: امسال سه میلیارد و ۴۱ میلیون ریال اعتبار برای تامین هزینه های  ازدواج مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هرسین اختصاص داده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین با اشاره به اینکه کمک هزینه های ازدواج نیازمندان از محل کمک های خیران و منابع امدادی تامین می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۳ جوان  مددجو در شهرستان هرسین در  انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که امید می رود این جوانان نیز با مساعدت خیران نیکوکار از کمک هزینه ازدواج بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار